Tak wiele dobrego za 0 zł
za prowadzenie konta
za obsługę karty debetowej
za przelewy na telefon BLIK
Twoje korzyści
Jak założyć konto?
Nowość
Zeskanuj i zapłać
Czy otrzymujesz faktury lub dokumenty przelewowe?
Teraz nie musisz ręcznie przepisywać informacji z faktur.
Dzięki aplikacji BSGo możesz szybko i łatwo skorzystać z opcji automatycznego uzupełniania danych potrzebnych do wykonania przelewu.
Możesz, skorzystać z tej funkcji skanując kod QR.
Dodatkowe możliwości
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę mieć dostęp do bankowości elektronicznej?
Tak. Wystarczy podpisać umowę z dostępem do systemu bankowości elektronicznej w najbliższej placówce.
Czym różni się system bankowości internetowej od bankowości elektronicznej?
System Bankowości Internetowej to system umożliwiający samoobsługowy dostęp do rachunków bankowych Posiadacza rachunku oraz dostęp do innych produktów bankowych za pomocą sieci Internet i przeglądarki internetowej oferowany w ramach usługi bankowości elektronicznej.
Natomiast w ramach usługi bankowości elektronicznej i telefonicznej Bank udostępnia Posiadaczowi rachunku:
- System Bankowości Internetowej w ramach usługi bankowości elektronicznej;
- system bankowości mobilnej w ramach usługi bankowości elektronicznej;
- usługę powiadomienia PUSH;
- usługę SMS Banking w ramach powiadomienia sms;
- telefoniczną usługę na hasło w ramach usługi bankowości telefonicznej;
- infolinię Banku w ramach usługi bankowości telefonicznej.
Czym jest BLIK?
BLIK pozwala na szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania dodatkowych danych, a także wypłacanie gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej. Korzystanie z BLIKa jest bardzo proste i intuicyjne. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jaka jest różnica pomiędzy blokadą a zastrzeżeniem karty?
Blokada karty działa tymczasowo i jest procesem odwracalnym, co umożliwia ponowne jej użytkowanie w przyszłości. Zatem po zdjęciu blokady będzie można korzystać w pełni ze wszystkich funkcjonalności karty.
Natomiast zastrzeżenie karty wiąże się z jej trwałą dezaktywacją i jest procesem nieodwracalnym. Zastrzeżenie karty uniemożliwia korzystanie z niej ponownie w przyszłości. W związku z tym należy złożyć wniosek o wydanie nowej karty.
Jak zastrzec kartę?
Zastrzec kartę można poprzez kontakt z całodobową infolinią BPS pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00.
Istnieje także możliwość zastrzeżenia karty przez bankowość internetową, aplikację mobilną BSGo, portal kartowy Kartosfera oraz pisemnie w placówce banku
Czym jest dyspozycja wkładem na wypadek śmierci i kogo dotyczy?
Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci jest dokumentem, który składa Posiadacz rachunku w placówce bankowej. Dokument ten zawiera poświadczenie woli przekazania określonej kwoty dostępnych środków wskazanym osobom. Wysokość tej kwoty publikowana jest przez Prezesa GUS.
Możliwość złożenia dyspozycji wkładem na wypadek śmierci dotyczy posiadaczy rachunków oszczędnościowych, rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków terminowych lokat oszczędnościowych z wykluczeniem rachunków wspólnych i osób ubezwłasnowolnionych.
Jakie korzyści daje aplikacja BSGo?
- Bezpieczeństwo – Wraz z BSGo otrzymujesz pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
- Poufność – Powiadomienia transakcyjne nie są dostępne dla innych aplikacji na Twoim urządzeniu.
- Sprawność działania – Potwierdzasz transakcje jednym kliknięciem na ekranie swojego telefonu.
- Jedna aplikacja – Cały proces potwierdzania operacji odbywa się w aplikacji.
- Szybkość – Nie tracisz czasu na ręczne zapisywanie haseł SMS.
- Intuicyjna obsługa – Otrzymujesz w aplikacji przejrzyste powiadomienia.
Jak pobrać aplikację mobilną BSGo?
Jak wypłacić pieniądze z bankomatu?
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
- Podaj kwotę transakcji,
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
- Wypłata dokonana.
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
Jak płacić w sklepach lub w Internecie?
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo;
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu);
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone.
Czy mogę ustawić rachunek do realizacji płatności BLIK?
Użytkownik ma możliwość zmiany rachunku, który został domyślnie przypisany w momencie włączenia usługi BLIK.
- Zaloguj się do aplikacji BSGo;
- W sekcji ’Więcej’
-
- przejdź do ’Ustawienia’;
- wybierz ’Ustawienia BLIK’.
-
- W sekcji ’Źródło środków’ należy wybrać wiersz rachunku.
Pojawia się ekran, na którym użytkownik ma możliwość wyboru innego rachunku niż domyślny spośród wszystkich swoich aktywnych rachunków w walucie PLN. Aktualnie wybrany rachunek jest oznaczony ikonką.
Płatności przy użyciu usługi BLIK realizowane są tylko i wyłącznie w walucie PLN oraz z aktywnych rachunków klienta prowadzonych w walucie PLN.
Czy mogę ustawić limity użytkownika dla płatności BLIK?
Użytkownik ma możliwość zmiany limitów, które zostały domyślnie przypisane w momencie włączenia usługi BLIK.
W tym celu:
- Zaloguj się do aplikacji BSGo;
- W sekcji ’Więcej’
-
- przejdź do ’Ustawienia’;
- wybierz ’Ustawienia BLIK’.
-
- Następnie należy wybrać ’Limity BLIK’
Pojawia się ekran, na którym prezentowane są następujące informacje o limitach:
- dzienny limit kwotowy i ilościowy dla płatności w sklepach i wypłat gotówki w sklepach,
- dzienny limit kwotowy i ilościowy dla płatności w internecie,
- dzienny limit kwotowy i ilościowy dla wypłat gotówki z bankomatu.
Użytkownik może dokonać zmiany zarówno limitów kwotowych jak i limitów ilościowych. Aby zatwierdzić zmiany należy wybrać opcję ’ZAPISZ’.
Zmiana limitów wymaga akceptacji poprzez autoryzację PIN-em.
Po prawidłowej weryfikacji PIN-u użytkownikowi zostaje wyświetlony komunikat potwierdzający zmianę limitów.
Jeżeli użytkownik wprowadzi wartości przekraczające maksymalne limity ustawione przez Bank, wówczas przy próbie zapisu pojawiają się stosowne komunikaty.
Uwaga! Wyłączenie i ponowne włączenie usługi BLIK skutkuje ustawieniem domyślnych wartości limitów.
Chce zacząć korzystać z aplikacji mobilnej BSGo. Obecnie dokonuje autoryzacji operacji za pomocą kodów SMS. W jaki sposób mogę dokonać zmiany środka autoryzacji na aplikację BSGo?
Korzystanie z aplikacji mobilnej BSGo wymaga uprzedniego kontaktu z Bankiem w celu zmiany środka autoryzacyjnego z kodów SMS na aplikację mobilną. Po zmianie środka autoryzacji przez Bank należy samodzielnie zainstalować i sparować aplikację na swoim urządzeniu mobilnym z bankowością internetową.
Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
Obsługa kredytowa - II piętro remontowanej placówki
Obsługa transakcyjna w budynku Centrali Banku
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat