Twoje korzyści
Nowość
BLIK
Chcesz ułatwić sobie życie? Płać szybko, prosto i bezpiecznie w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania dodatkowych danych, a także wypłacaj gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
Jak założyć konto?
Dodatkowe możliwości


Pytania i odpowiedzi
Czy mogę mieć dostęp do bankowości elektronicznej?
Tak. Wystarczy podpisać umowę z dostępem do systemu bankowości elektronicznej w najbliższej placówce.
Czym różni się system bankowości internetowej od bankowości elektronicznej?
System Bankowości Internetowej to system umożliwiający samoobsługowy dostęp do rachunków bankowych Posiadacza rachunku oraz dostęp do innych produktów bankowych za pomocą sieci Internet i przeglądarki internetowej oferowany w ramach usługi bankowości elektronicznej.
Natomiast w ramach usługi bankowości elektronicznej i telefonicznej Bank udostępnia Posiadaczowi rachunku:
- System Bankowości Internetowej w ramach usługi bankowości elektronicznej;
- system bankowości mobilnej w ramach usługi bankowości elektronicznej;
- usługę powiadomienia PUSH;
- usługę SMS Banking w ramach powiadomienia sms;
- telefoniczną usługę na hasło w ramach usługi bankowości telefonicznej;
- infolinię Banku w ramach usługi bankowości telefonicznej.
Czym jest BLIK?
BLIK pozwala na szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania dodatkowych danych, a także wypłacanie gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej. Korzystanie z BLIKa jest bardzo proste i intuicyjne. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jaka jest różnica pomiędzy blokadą a zastrzeżeniem karty?
Blokada karty działa tymczasowo i jest procesem odwracalnym, co umożliwia ponowne jej użytkowanie w przyszłości. Zatem po zdjęciu blokady będzie można korzystać w pełni ze wszystkich funkcjonalności karty.
Natomiast zastrzeżenie karty wiąże się z jej trwałą dezaktywacją i jest procesem nieodwracalnym. Zastrzeżenie karty uniemożliwia korzystanie z niej ponownie w przyszłości. W związku z tym należy złożyć wniosek o wydanie nowej karty.
Jak zastrzec kartę?
Zastrzec kartę można poprzez kontakt z całodobową infolinią BPS pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00.
Istnieje także możliwość zastrzeżenia karty przez bankowość internetową, aplikację mobilną BSGo, portal kartowy Kartosfera oraz pisemnie w placówce banku
Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
Obsługa kredytowa - II piętro remontowanej placówki
Obsługa transakcyjna w budynku Centrali Banku
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat