MasterCard PayPass

Wygoda i akceptacja na całym świecie. Zyskaj ponad 4700 bezpłatnych bankomatów.

Bezpieczeństwo, szybkość i ochrona

Bezpieczeństwo, szybkość i ochrona

Łatwiej kontrolujesz wydatki dzięki bezpośredniemu obciążeniu konta. Zyskaj więcej swobody – nie ważne, za co i gdzie dokonujesz transakcji.

Twoje korzyści

Wszystko czego potrzebujesz teraz w jednej aplikacji!

 

BLIK w aplikacji BSGo

Twój Bank zawsze pod ręką!

 

Korzystanie z kodów BLIK wiąże się z posiadaniem aplikacji BSGo.

Pobierz aplikację

 

 

Zobacz jakie jeszcze karty mamy dla Ciebie

Jak otrzymać kartę?

Wystarczy wnioskować o nią w najbliższej placówce.

Jak płacić kartą?

Jest wiele możliwości, które są proste i wygodne. Poniżej podpowiadamy, jak to robić.
Zbliżeniowo
Stykowo
Zakupy w sieci
Zbliżeniowo

Karta zbliżeniowa ma wszystkie cechy standardowej karty debetowej. Można nią dokonywać transakcji bezgotówkowych w punktach akceptujących karty płatnicze na całym świecie, wypłacać pieniądze z bankomatu lub zapłacić za zakupy w Internecie.

Dodatkowo posiada płatność zbliżeniową, która pozwala na wygodne płacenie drobnych zakupów – szybciej niż gotówką i bez użycia kodu PIN do kwoty 100 zł.

Jak zapłacić zbliżeniowo?

  1. Poinformuj przy kasie, że chcesz zapłacić zbliżeniowo
  2. Kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty, sprawdź ją i jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu
  3. Po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta
Stykowo

Płać w punktach akceptujących karty płatnicze na całym świecie.

Jak zapłacić kartą wkładając ją do terminala?

  1. Poczekaj, aż pojawi się komunikat na terminalu, następnie włóż do niego kartę
  2. Sprawdź poprawność kwoty do zapłaty, a następnie wprowadź PIN i zaakceptuj transakcję zielonym przyciskiem
  3. Po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta
Zakupy w sieci

Nowoczesne sklepy internetowe oferują swoim klientom wiele różnych modeli płatności. W większości z nich obok systemów szybkich przelewów czy opcji BLIK znajdziemy również możliwość płatności kartą w internecie.

Jak zapłacić za zakupy przez Internet?

  1. W sklepie internetowym, w którym dokonujesz zakupów, wybierz opcję płatności kartą
  2. Wprowadź dane karty wraz z kodem CVV/CVC2 (pamiętaj o sprawdzeniu, czy strona jest bezpieczna)
  3. Zaakceptuj płatność i poczekaj na potwierdzenie ze strony sklepu


Uwaga!
Wykonanie transakcji może wymagać dodatkowego uwierzytelnienia przy użyciu dwuskładnikowego zabezpieczenia 3D Secure.

Po dokonaniu zakupów w sklepie internetowym i podaniu wymaganych danych karty wywołane zostanie uwierzytelnienie przy użyciu usługi 3D Secure, składające się z:

  1. Podania kodu PIN dla usługi 3D Secure ustanowionego przez posiadacza karty w portalu KartoSFERA (uwaga: nie jest to PIN do karty);
  2. Jednorazowego hasła przesłanego w formie wiadomości SMS.

Zanim zapłacisz kartą w internecie, powinieneś:

✓ Ustalić wysokość limitu transakcji internetowych za pośrednictwem infolinii Banku Polskiej Spółdzielczości SA +48 86 215 50 00 lub bezpośrednio w placówce Banku.

• Zmiana limitów możliwa jest również za pośrednictwem bankowości internetowej oraz aplikacji BSGo.

✓ Aktywować zabezpieczenie 3D Secure (three Domain Secure – usługa oferująca najwyższy obecnie poziom bezpieczeństwa ochrony transakcji wykonywanych kartami w Internecie) na stronie portalu kartowego www.kartosfera.pl.

• W celu aktywowania zabezpieczenia 3D Secure niezbędne jest podanie w placówce Banku aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym.

Zgubiłeś lub skradziono Twoją kartę?

Sprawdź jak zastrzec swoją kartę

Zastrzec kartę można poprzez kontakt z całodobową infolinią BPS pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00. Istnieje także możliwość zastrzeżenia karty przez portal kartoSFERA, bankowość internetową oraz aplikację mobilną BSGo.

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Odwiedź placówkę
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane

    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.

    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Szukaj na mapie
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.30-16.30
    Wtorek - Piątek
    08.30-15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 -15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.30
    Piątek
    9.00-16.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.30
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    7.45-15.15
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 02
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-18.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    9.00-16.40
    Piątek
    8.00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    8.00-15.30
    Środa - Piątek*
    9.00-16.15 (czwartek do 16:30)
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa, Czwartek
    10.00-17.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    9.15-17.00

    Zobacz co jeszcze dla Ciebie mamy

    Google Pay
    to szybki i prostu sposób płacenia telefonem z systemem Android.
    Garmin Pay
    to usługa transakcji zbliżeniowych przy użyciu zegarka, opracowana z myślą o osobach w ciągłym ruchu.
    Aplikacja BSGo
    Twój Bank zawsze pod ręką, gdziekolwiek jesteś.

    Pytania i odpowiedzi

    Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?

    Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.

    Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy?

    Nie. Wszystkie terminale działają zgodnie z zasadą „jedna transakcja jedną kartą”, to znaczy informacje z karty są odczytywane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji. Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.

    Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy?

    Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła żadnych informacji. W portfelu użytkownika pozostaje „bezczynna”. Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje „bezczynny” – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadza kwotę konkretnej transakcji.

    Jaka jest różnica pomiędzy blokadą a zastrzeżeniem karty?

    Blokada karty działa tymczasowo i jest procesem odwracalnym, co umożliwia ponowne jej użytkowanie w przyszłości. Zatem po zdjęciu blokady będzie można korzystać w pełni ze wszystkich funkcjonalności karty.

     

    Natomiast zastrzeżenie karty wiąże się z jej trwałą dezaktywacją i jest procesem nieodwracalnym. Zastrzeżenie karty uniemożliwia korzystanie z niej ponownie w przyszłości. W związku z tym należy złożyć wniosek o wydanie nowej karty.

    Jak zastrzec kartę?

    Zastrzec kartę można poprzez kontakt z całodobową infolinią BPS pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00. Istnieje także możliwość zastrzeżenia karty przez bankowość internetową oraz aplikację mobilną BSGo.

     

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

     

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    Gdzie znajdę kod CVV/CVC2?

    Kod CVV2/CVC2 (Card Verification Value 2/Card Verification Code 2) to 3 lub 4 cyfry umieszczone na rewersie karty płatniczej. Najczęściej znajduje się na końcu paska służącego jako miejsce do złożenia Twojego podpisu.

    Jakie są limity dla karty MasterCard PayPass?

    Ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty możliwe jest za pośrednictwem infolinii Banku Polskiej Spółdzielczości SA +48 86 215 50 00 lub bezpośrednio w placówce Banku.

     

    Zmiana limitów możliwa jest również za pośrednictwem bankowości internetowej oraz aplikacji BSGo.

    Maksymalne limity kartowe:

    • Dzienny limit wartości operacji gotówkowych 10 000 zł;
    • Dzienny limit wartości operacji bezgotówkowych 50 000 zł;

    Dzienny limit transakcji internetowych do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych.

    Jak zarejestrować się do portalu kartoSFERA?

    Należy:

    1. Wejść na stronę portalu kartowego www.kartosfera.pl.
    2. Podać numer PESEL.
    3. Wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.

     

    Jeśli nie posiadasz numeru PESEL, skontaktuj się z Infolinią Banku Polskiej Spółdzielczości SA  pod numerem telefonu +48 86 215 50 00.

    Nie posiadam hasła do portalu kartoSFERA, co teraz?

    Hasło zostało nadane przez Ciebie podczas rejestracji w portalu kartowym.

    Jeśli go nie pamiętasz, skontaktuj się z placówką Banku lub Banku Polskiej Spółdzielczości SA  pod numerem telefonu +48 86 215 50 00.

    Jakie czynności mogę wykonać za pośrednictwem portalu kartoSFERA?

    Za pośrednictwem portalu kartowego mogą Państwo dokonać następujących czynności:

    1. Aktywować zabezpieczenie 3D Secure,
    2. Nadać oraz zmieniać kod PIN dla transakcji 3D Secure,
    3. Zastrzegać kartę,
    4. Wyłączyć/ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych,
    5. Dokonać czasowej blokady karty,
    6. Odblokować kartę,
    7. Ustanowić kod PIN dla transakcji 3D Secure,
    8. Ustanowić własny login do portalu kartoSFERA.

     

    Więcej informacji w podręczniku użytkowania.

    Ile ważna jest karta?

    Okres ważności karty wynosi 3 lata.

    Jak aktywować kartę?

    Aktywacji karty możliwa jest na portalu kartosfera.pl, na Infolinii Banku BPS i w placówce Banku.

    Karty wznowione można dodatkowo aktywować przy użyciu kodu PIN w bankomatach i terminalach POS wyposażonych w klawiaturę do wprowadzania kodu PIN.

    Jak zmienić PIN?

    Zmiany kodu PIN możliwa jest w bankomatach Grupy BPS obsługiwanych przez IT Card S.A. i na portalu kartosfera.pl.

    Czy moja karta wznowi się automatycznie?

    Karta wznawiana jest automatycznie po upływie terminu ważności. Rezygnację ze wznowienia karty należy złożyć co najmniej do 15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności karty dotychczas używanej.

    Jak przebiega wypłata gotówki w bankomacie za granicą?

    Transakcja wypłaty gotówki w bankomacie za granicą może przebiegać w dwojaki sposób:

    1. Transakcja DCC (Dynamic Currency Convercion)
      Przy wyborze tego typu transakcji, w momencie dokonywania przewalutowania z waluty transakcji np. EUR na walutę rachunku karty PLN, stosowany będzie kurs prezentowany przez właściciela bankomatu. Na ekranie bankomatu otrzymasz informację o kwocie obciążenia rachunku w PLN. Wypłata środków zostanie zrealizowana w walucie obcej, rozliczenie transakcji w korespondencji z Twoim rachunkiem nastąpi w PLN, tą samą kwotą w PLN zostanie obciążony Bank – wydawca karty. Różnice kursowe z tytułu obsługi wypłaty – przewalutowania, stanowią przychody właściciela bankomatu. Zaletą tego typu operacji jest natychmiastowa wiedza o wartości obciążenia rachunku, wadą natomiast może być wyższy kurs przewalutowania. Istnieje możliwość rezygnacji z transakcji DCC na rzecz klasycznej opcji rozliczenia.
    2. Transakcja non DCC, bez usługi Dynamic Currency Convercion
      Transakcja tego typu zostanie przewalutowana z waluty transakcji na walutę rachunku zgodnie z zasadami ustalonymi przez Bank wydawcę karty. W momencie realizowania transakcji nie jesteś informowany o kwocie obciążenia rachunku. W przypadku kart wydawanych w Polsce odmienne zasady obowiązują dla kart Visa i MasterCard.

      1. Transakcje bez DCC realizowane kartami Visa
        Standardowo po dokonaniu płatności w walucie innej niż złoty, kwota transakcji przeliczana jest bezpośrednio na walutę rozliczeniową karty, a całe rozliczenie odbywa się według tabeli kursowej stosowanej przez VISA. Transakcje przewalutowane są z waluty transakcji na walutę rachunku karty przez organizację Visa po kursie Visa z dnia dokonania transakcji. W przypadku kart VISA unikamy podwójnego przewalutowania, czyli sytuacji, kiedy kwota transakcji przeliczona jest najpierw z jednej waluty na drugą np. z koron czeskich na euro, a później z euro na walutę karty, w tym przypadku polskie złote.
      2. Transakcje bez DCC realizowane kartami MasterCard
        W przypadku kart ze znakiem MasterCard przewalutowanie wygląda nieco inaczej, tutaj dla kart prowadzonych w polskich złotych walutą rozliczeniową jest EUR. Transakcje przewalutowane są z waluty transakcji innej niż EUR (np. USD, GBP, CHF) na EUR przez organizację MasterCard po
        kursie MasterCard z dnia dokonania transakcji. MasterCard obciąża Bank – wydawcę karty kwotą w EUR. Kwota transakcji przewalutowana jest z EUR na PLN po kursie sprzedaży pieniądza obowiązującym w Banku Zrzeszającym w dniu rozliczenia transakcji.

    Dokumenty do pobrania

    Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi dokumentami

    Nota prawna

    Karta MasterCard PayPass wydawana jest do POL-Konta, POL-Konta Junior oraz ROR oraz dla podstawowego rachunku płatniczego.

    Sieci 4 700 darmowych bankomatów: Grupy BPS, SGB, BNP Paribas Bank Polska S.A. i Planet Cash na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry