Historia | Bank Spółdzielczy w Skierniewicach

Skierniewickie Towarzystwo Pożyczkowo – Oszczędnościowe.

Nowa nazwa i statut Banku

Reforma Bankowa

Bank Spółdzielczy w Skierniewicach

Własna siedziba banku

Transformacja ustrojowa

Rozwój Banku

Zrzeszenie BPS

Powstają nowe placówki

110-lecie powstania Banku

Honorowy Ambasador Miasta Skierniewice

Bank Spółdzielczy w Skierniewicach na GPW

Wokulski Roku 2011 i Gepard Biznesu

Fundacji Dziecięca Fantazja

6 lutego 2013 odbyło się wręczenie prezentów podopiecznym Fundacji Dziecięca Fantazja. Podczas przyjęcia w Banku Spółdzielczym w Skierniewicach dzieci poznały Bank z bliska i dostały prezenty, o których skrycie marzyły. Podczas uroczystości mamy marzycieli otrzymały czeki od Prezesa Zarządu Pana Władysława Klażyńskiego co było dla wszystkich wspaniałą niespodzianką, a dzieci dodatkowe podarunki od Banku oraz Prezydenta Miasta Skierniewice. Rodzeństwo marzycieli i dzieci klientów, które w tym czasie były w Banku również zostały obdarowane upominkami.  Rozdawanie prezentów dopełnił słodki poczęstunek. W sali, gdzie było słodkie przyjęcie na dzieci czekała kolejna niespodzianka – duży tort z ich imionami.

W czerwcu 2013 roku Bank Spółdzielczy w Skierniewicach obchodził 40 – lecie dwóch Oddziałów – w Nowym Kawęczynie i Puszczy Mariańskiej.  

W dniu 09.06.2013 roku Bank Spółdzielczy w Skierniewicach zajął 7 miejsce w kategorii banki spółdzielcze w rankingu ,,Gazety Bankowej”.

W grudniu 2013 roku Zarząd Banku z myślą o poszerzeniu wiedzy młodzieży podjął decyzję  o stworzeniu Akademii Edukacji Ekonomicznej JUNIOR. Celem projektu było dotarcie z informacją o istnieniu i działalności Banku Spółdzielczego w Skierniewicach do młodzieży szkół gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych, studentów, nauczycieli, ale również do dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców. 

Wśród najważniejszych założeń Akademii należy wymienić: promowanie kultury przedsiębiorczości jako pożądanej kompetencji na rynku pracy, wsparcie systemu edukacji poprzez zaproponowanie innowacyjnych narzędzi podnoszenia świadomości finansowej dzieci i młodzieży, szeroko pojętą edukację w zakresie przedsiębiorczości i ekonomii. Nie mniej istotnym celem było promowanie postaw przedsiębiorczych, kształtowanie nawyku racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, zapoznanie z historią pieniądza, bankowości, instrumentów finansowych oraz nabywanie umiejętności planowania zakupów. 

W ramach akademii zostały zorganizowane konkursy na stworzenie spotu reklamowego, plakatu i hasła promocyjnego  o tematyce bankowej oraz konkurs  wiedzy z zakresu ekonomii i bankowości. Laureaci konkursów zostali nagrodzeni wycieczkami oraz stypendiami naukowymi. W ramach Akademii odbył się koncert muzyki reggae dla młodzieży oraz Bal Malucha. Podczas tych imprez przeprowadzono liczne konkursy wiedzy o banku premiowane nagrodami w postaci: lokat, kamer, tabletów itp. Powstały również filmy i bajki dla młodzieży nawiązujące do tematyki bankowej. Projekt miał swoją stronę internetową  i swój profil na facebooku. Tam również promowano rozległą wiedzę ekonomiczną, nagradzając  ją cennymi upominkami.

Rozbudowa Centrali Banku oraz otwarcie nowego budynku Oddziału Banku w Bolimowie

Gepard Biznesu 2015 i nowa centrala

Odświeżenie wizerunku i infolinia banku

120-lecie Banku

do góry
Przejdź do treści
Zarządzaj zgodami plików cookie

Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.

Funkcjonalne

Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.

Statystyka

Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.

Marketing

Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.