Aplikacja mobilna
BSGo Junior

Skorzystaj już dziś i wspólnie odkrywaj świat
oszczędzania i planowania budżetu!

Sprawdź, co zyskasz z BSGo Junior

 

Pobierz aplikację mobilną BSGo Junior

Wybierz POL – Konto Junior dla Twojego dziecka.

 

Zadbaj edukację finansową i dobre nawyki związane z pieniędzmi i oszczędzaniem Twojego nastolatka.

 

Pobierz aplikację i zainstaluj aplikację na smartfonie dziecka.

 


Pamiętaj!

Nie instaluj aplikacji do konta dla dziecka z nieznanych źródeł!
Pobierz ją tylko ze sklepów Google Play, AppStore i AppGallery.

Instaluj aktualizacje aplikacji, by zyskać niezbędną ochronę konta dla dziecka.

Ustaw limity na przelewy zwykłe, BLIK i transakcje kartowe.

BSGo Junior to korzyści dla dziecka...

... i dla rodzica:

Wystarczą 3 kroki, aby korzystać z
aplikacji BSGo Junior:

Sprawdź co jeszcze mamy

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane
    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.
    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Szukaj na mapie
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    08.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Kom. 519 690 301
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    Piątek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.40
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.40
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    07:45 - 15:20
    Czwartek
    09:00 – 16:40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09:00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 00
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10:00-18:00
    Wtorek - Piątek
    8.00-17.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    09:00-16:40
    Czwartek- Piątek
    08:00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    9.00-16.40
    Czwartek - Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa, Czwartek
    10.00-17.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    9.15-17.00

    Pytania i odpowiedzi

    Co oferuje serwis internetowy oraz aplikacja BSGo Junior?

    • dostęp do rachunku, zarządzanie nim, wykonywanie przelewów;
    • oszczędzanie w Skarbonkach;
    • płatności BLIK;
    • prośby o przelew do rodzica;
    • doładowania telefonów;
    • zarządzanie kartą płatniczą;
    • powiadomienia PUSH;
    • intuicyjne i wygodne użytkowanie;
    • bezpieczne logowanie odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.

    Jestem rodzicem. Jakie operacje wykonam w BSGo Junior?

    • zobaczysz wydatki i transakcje dziecka;
    • zarządzisz środkami na rachunku dziecka (w jego imieniu);
    • przelejesz pieniądze na prośbę dziecka;
    • otrzymasz wiadomości push, jeżeli korzystasz z powiadomień w aplikacji;
    • ustawisz stałe przelewy kieszonkowego;
    • zmienisz limity lub zablokujesz kartę dziecka.

    Co to jest kwota zwykłego zarządu?

    Kwota zwykłego zarządu jest miesięcznym limitem środków, którym rodzic i dziecko mogą dysponować zgodnie z prawem. Aktualna wysokości limitu publikowana jest w  Obwieszczeniu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłaty nagród z zysku. Operacje przekraczające limit kwoty zwykłego zarządu wymagają zgody sądu opiekuńczego. Limit jest na tyle wysoki, że zwykłe płatności i wydatki z pewnością nie przekroczą wyznaczonej kwoty.

    Do czego służy rachunek bankowy?

    Rachunek bankowy służy do gromadzenia pieniędzy, wykonywania i odbierania przelewów, do płatności BLIKIEM czy kartą. Twój własny rachunek pozwoli Ci samodzielnie opłacać rachunki za telefon czy zajęcia, na które uczęszczasz. Podczas wyjazdów czy wakacji masz mniej gotówki przy sobie.

    Po co jest numer rachunku bankowego?

    Każdy rachunek ma inny, 26-cyfrowy numer. Podajesz go, aby otrzymać lub wysłać przelew, zawsze upewnij się, czy wpisałeś go bez błędów. Jeżeli korzystasz z BLIKA, to do wykonania przelewu wystarczy Twój numer telefonu komórkowego.

    Co to są „dostępne środki”?

    Dostępne środki to kwota, którą masz do dyspozycji na rachunku. Uwzględniają kwoty zablokowane, czyli to, co wydałeś, a bank niebawem rozliczy (zaksięguje na rachunku).

    Czego dotyczą „Blokady”?

    Blokady są to płatności i wypłaty kartą. Ich kwota jest blokowana na rachunku do momentu całkowitego rozliczenia przez bank. Wcześniej taka płatność nie jest widoczna w historii rachunku.

    Co znajdę w opcji „Szczegóły rachunku”?

    W Szczegółach rachunku możesz nadać mu własną nazwę, skopiować do schowka jego numer i poznać inne informacje.

    Co to są „Ostatnie transakcje”?

    Ostatnie transakcje to lista ostatnich wpływów i wydatków na Twoim rachunku. Wybierz przycisk „Wszystkie transakcje”, aby przejść do pełnej historii operacji.

    Do czego służy „Filtrowanie transakcji”?

    Historię możesz łatwo przeszukać. Ustaw odpowiednie filtry lub po prostu wybierz „Lupkę” i wpisz, czego szukasz.

    Kiedy w historii będzie informacja o wykonanej płatności kartą?

    Tuż po płatności kartą, kwota jest blokowana na rachunku, aż do momentu całkowitego rozliczenia jej przez bank. Zazwyczaj trwa to jedynie kilka najbliższych dni. Wcześniej płatność nie jest widoczna w historii rachunku.

    Do czego służy wyciąg z rachunku?

    Wyciąg z rachunku to potwierdzona przez bank historia operacji płatniczych z wymaganymi szczegółami. Jeśli masz elektroniczną formę wyciągu, możesz pobierać wyciągi przez aplikację. W tym celu wybierz zakładkę „Wyciągi”.

    Jak wysłać do rodzica prośbę o przelew?

    Wybierz z ekranu głównego „Poproś rodzica o przelew”. Następnie uzupełnij kwotę i w polu „Tytuł” wpisz, na co potrzebujesz środków. Rodzic natychmiast otrzyma informację w swojej aplikacji mobilnej lub internetowej

    Jak sprawdzić, czy rodzic wysłał przelew?

    Przelew od rodzica jest widoczny natychmiast w Historii transakcji. Nowa kwota na Twoim rachunku jest dostępna do płatności BLIKIEM lub kartą.

    Jak zrobić przelew do kolegi?

    W menu wybierz „Przelewy”, a następnie przycisk „Wykonaj przelew”. Musisz znać: numer rachunku, imię i nazwisko odbiorcy. Podać kwotę oraz tytuł, czyli za co wysyłasz pieniądze. Przelew możesz zaplanować, ustawiając datę wykonania. Możesz również użyć wcześniej zdefiniowanych odbiorców i podać tylko kwotę oraz tytuł. Po wypełnieniu danych i zaakceptowaniu, system ze względów bezpieczeństwa poprosi o potwierdzenie (autoryzację) przelewu. Pamiętaj, jeśli wyślesz przelew, to nie masz już możliwości odwołania go. Zawsze dobrze sprawdź poprawność numeru i kwotę!

    Co to jest BLIK?

    BLIK to nowoczesny i popularny sposób płatności uruchomiony przez największe banki w Polsce. Teraz dostępny w Twojej aplikacji mobilnej.

    Jak korzystać z BLIK-a?

    BLIK to szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych.

    1. Zgłoś sprzedawcy chęć zapłaty BLIK-iem, a w internecie wybierz odpowiednią opcję.
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej  poprzez kliknięcie logo BLIK.
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub na stronie sklepu.
    4. W aplikacji BSGo Junior wyświetli się komunikat z prośbą o potwierdzenie transakcji. Sprawdź, czy dane zgadzają się z Twoją płatnością i kliknij potwierdzenie transakcji. Aplikacja może dodatkowo poprosić Cię o PIN.
    5. Pamiętaj, nikomu nie udostępniaj kodu BLIK!

    Gdzie znajdę informacje o karcie?

    Wybierz z menu „Karty”, a następnie kartę, aby wyświetlić „Podsumowanie” informacji o niej. Znajdziesz tutaj dostępne operacje, które możesz wykonać na karcie. To m.in. zablokowanie czy zastrzeżenie karty oraz zmianę dziennych limitów transakcji w sklepach, w internecie i wypłat gotówki. Pamiętaj, by w przypadku kradzieży bądź zgubienia karty natychmiast ją zastrzec w banku!

    Jak zastrzec kartę?

    Jeżeli masz pewność, że karta została skradziona lub bezpowrotnie zgubiona – zastrzeż ją natychmiast. Zrobisz to w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej lub na infolinii banku. Gdy karta zmieni status na „Zastrzeżona”, nikt nie będzie mógł jej użyć.

    Czym różni się zablokowanie karty od jej zastrzeżenia?

    Zablokowanie karty jest tymczasowe. Zrób, to jeśli np. nie jesteś pewny, gdzie jest Twoja karta. Gdy odnajdziesz ją na dnie plecaka i jesteś pewien, że nikomu niepowołanemu nie wpadła w ręce, możesz ją odblokować i korzystać bez dalszych formalności.

    Gdzie sprawdzę limity karty i jak je zmienić?

    Wybierz z menu „Karty” i kliknij kartę, aby wyświetlić „Podsumowanie”. Na dole znajdź „Limity transakcyjne”. Wybierz przycisk „Pokaż”, aby przejść do „Ustawień limitów”. Jeśli chcesz zmienić limity, wybierz „Edytuj”.

    Jak utworzyć skarbonkę?

    Wybierz przycisk „Utwórz skarbonkę” na widżecie „Skarbonki”. W kolejnym kroku nadaj nazwę, wybierz obrazek, wskaż kwotę i czas oszczędzania. Wybierz sposób oszczędzania i kliknij przycisk Zaakceptuj. Następnie potwierdź założenie nowej skarbonki. To wszystko! Teraz Twoja bankowość będzie pilnować oszczędzania. Pamiętaj! Rodzic w swojej bankowości widzi, na co oszczędzasz.  Możesz go poprosić, aby czasem dorzucił coś od siebie.

    Jak zacząć oszczędzać?

    Dostajesz już pieniądze na własne wydatki? Skarbonki w Twojej aplikacji pomogą Ci w oszczędzaniu na wybrany cel. Wystarczy, że zdecydujesz ile i jak długo chcesz oszczędzać. Pamiętaj, rodzic też może dołożyć się do Twojego celu, łatwo robiąc przelew ze swojej aplikacji. Z pewnością za systematyczne oszczędzanie czy zrealizowane obietnice, uda Ci się coś wynegocjować.

    Kiedy mogę "Rozbić świnkę"?

    Wypłacenie części oszczędności czy zakończenie „Skarbonki” jest możliwe w dowolnym momencie. W tym celu wybierz skarbonkę z listy, rozwiń szczegóły. Następnie wybierz „Wypłać ze skarbonki”, jeśli chcesz tylko wypłacić część zgromadzonych oszczędności lub „Zakończ skarbonkę”, jeśli chcesz zakończyć oszczędzanie.

    Jak doładować telefon?

    Przejdź do miniaplikacji „Doładowania”. Kliknij „Nowe doładowanie”. Pojawi się formatka płatności. Po wypełnieniu, zapisz ją w szablonach. Następnym razem wybierz ją z szablonów, aby jeszcze szybciej doładować telefon. Każde doładowanie znajdzie się na liście doładowań, dzięki czemu możesz łatwo kontrolować swoje wydatki na telefon.

    Jak ustawić szablon doładowania?

    Gdy ustawisz szablon doładowania, kolejne będzie jeszcze szybsze. Aby ustawić szablon doładowania, kliknij przycisk „Szablony” lub zaznacz „Zapisz jako szablon” w trakcie wykonywania doładowania.

    Najważniejsze zasady bezpieczeństwa

    • W przypadku zgubienia lub kradzieży telefonu, zablokuj aplikację mobilną. W tym celu skontaktuj się z bankiem lub zaloguj w serwisie internetowym, korzystając z komputera.
    • W przypadku zgubienia lub kradzieży karty płatniczej, zablokuj lub zastrzeż ją.
    • Zablokowaną kartę możesz odblokować i korzystać dalej.
    • Jeśli karta została zastrzeżona, nową możesz otrzymać w banku.
    • Ustaw limit wartości transakcji na rachunku, w usłudze BLIK i na karcie płatniczej.
    • Logowanie do aplikacji zabezpiecz PIN-em lub biometrią, czyli odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy. Dostępna metoda zależy od możliwości Twojego smartfona.
    • Zastosuj mobilną autoryzację, gdy z rachunku korzystasz poprzez serwis internetowy.
    • Potwierdzaj przelewy poza Twoje rachunki w aplikacji mobilnej lub otrzymanym kodem SMS.

    Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej:

    Jak zablokować aplikację mobilną?

    Poprzez serwis internetowy oraz w samej aplikacji mobilnej. Opcja dostępna jest w Ustawieniach.

    Jak odblokować aplikację mobilną?

    W celu przywrócenia dostępu, konieczne jest ponowne sparowanie aplikacji. Zaloguj się do swojej bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze.

    Na ilu urządzeniach mogę mieć apkę BSGo Junior?

    Aktywną aplikację BSGo Junior możesz mieć w danym momencie tylko na jednym urządzeniu osobistym. Nie sparujesz też swojej aplikacji na urządzeniu, na którym już występuje aktywna aplikacja BSGo innego użytkownika np. na tablecie rodzica.

    Co zrobić, gdy zgubię telefon?

    Dostęp do aplikacji mobilnej jest zabezpieczony, ale warto ją dezaktywować. Skontaktuj się z bankiem lub zrób to samodzielnie w swojej bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze.

    Na czym polega mobilna autoryzacja transakcji?

    Każda operacja bankowa – ze względów bezpieczeństwa – musi być potwierdzona.  Mobilna autoryzacja polega na zatwierdzeniu na Twoim telefonie operacji, którą wykonujesz przez przeglądarkę internetową na komputerze. Podczas autoryzowania zobaczysz informacje dotyczące przeprowadzanej operacji. Zapoznaj się z danymi, aby mieć pewność, że autoryzujesz odpowiednią transakcję.

    Na co zwrócić uwagę podczas autoryzacji?

    Mobilna autoryzacja to wygoda. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby zaakceptować transakcję. Zapoznaj się z treścią na ekranie, aby uniknąć potwierdzenia niepożądanej transakcji.

    Niedługo skończę 18 lat. Co stanie się z moim kontem dla dziecka?

    Na kilka tygodni przed 18. urodzinami pojawi się w Twojej bankowości oraz u rodzica informacja przypominająca o zmianach na Twoim koncie. Zmiana odbędzie się z zachowaniem następujących zasad:

    • Login i hasło do Twojej bankowości na komputerze pozostają te same.
    • Aplikacja mobilna BSGo nie będzie wymagać ponownego instalowania ani parowania. Korzystanie z niej oraz zatwierdzanie operacji PINem nie zmieni się.
    • Dotychczasowe opcje w aplikacji zostaną zachowane. Nie będzie tylko możliwości wysłania prośby o przelew do rodzica.
    • Automatycznie zmieni się wygląd aplikacji i serwisu internetowego. Pojawią się nowe opcje oferowane pełnoletnim klientom indywidualnym.
    • Jeśli masz stałe kieszonkowe i rodzic nie odwoła tego zlecenia, to nadal będziesz otrzymywać środki na swój rachunek.
    • Bank wyłączy jednak rodzicowi powiązanie z Twoim rachunkiem oraz zniesie miesięczny limit wydatków z rachunku wynikający z kwoty zwykłego zarządu.

    Niedługo skończę 18 lat. Co warto zrobić?

    • Skontaktuj się z bankiem lub odwiedź placówkę, aby zarejestrować nowy dokument tożsamości. Możesz też sprawdzić ofertę dla dorosłych klientów. Dowiedz się, jakie będą obowiązywać opłaty za korzystanie z usług banku.
    • Jeśli rodzic lub zaufana osoba ma zachować dostęp do Twojego rachunku, podczas wizyty w banku udziel im pełnomocnictwa.
    • Przypilnuj, aby bank posiadał Twoje aktualne dane kontaktowe.

    Dokumenty do pobrania

    Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi dokumentami
    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry