Włącz wiadomości SMS i PUSH w bankowości internetowej
Bądź na bieżąco. Ty decydujesz jakie informacje chcesz otrzymywać.

Konfiguracja powiadomień
Parametrem ogólnym, który można zdefiniować w pierwszej kolejności jest Godzina wysyłki powiadomień.
Kliknięcie w obszar pól z godzinami otwiera okno zegara, za pomocą którego można określić zakres godzin w których mają być wysyłane powiadomienia.
Debet na rachunku | Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda na rachunku, gdy ta powoduje powstanie debetu. |
Cykliczna informacja o stanie salda | Powiadomienie cykliczne wysyłane w wybrane przez Ciebie dni lub tylko w przypadku zmiany salda w stosunku do poprzedniego powiadomienia. |
Zmiana salda/wolnych środków - uznanie | Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda/wolnych środków na rachunku – uznanie. Możesz zdefiniować kwotę, powyżej której wysłane będzie powiadomienie. |
Zmiana salda/wolnych środków - obciążenie | Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda/wolnych środków na rachunku – obciążenie. Możesz zdefiniować kwotę, powyżej której wysłane będzie powiadomienie. |
Parametrem ogólnym, który można zdefiniować w pierwszej kolejności jest Godzina wysyłki powiadomień.
Kliknięcie w obszar pól z godzinami otwiera okno zegara, za pomocą którego można określić zakres godzin w których mają być wysyłane powiadomienia.
Przypomnienie o zapadalności lokaty | Powiadomienie wysyłane na kilka dni przed zaplanowanym terminem zapadalności lokaty. Powiadomienia cykliczne wysyłane są o godzinie wskazanej przez Ciebie godzinie. |
Parametrem ogólnym, który można zdefiniować w pierwszej kolejności jest Godzina wysyłki powiadomień.
Kliknięcie w obszar pól z godzinami otwiera okno zegara, za pomocą którego można określić zakres godzin w których mają być wysyłane powiadomienia.
Nieudane logowanie do bankowości internetowej | Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie nieudanego logowania do bankowości internetowej. |
Udane logowanie do bankowości internetowej | Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie udanego logowania do bankowości internetowej. |
Parametrem ogólnym, który można zdefiniować w pierwszej kolejności jest Godzina wysyłki powiadomień.
Kliknięcie w obszar pól z godzinami otwiera okno zegara, za pomocą którego można określić zakres godzin w których mają być wysyłane powiadomienia.
Zmiana statusu przelewu | Powiadomienie wysyłane, gdy status przelewu wprowadzonego w bankowości internetowej ulegnie zmianie. Możesz zdefiniować kwotę, powyżej której wysłane będzie powiadomienie. |
Realizacja przelewów wychodzących | Powiadomienie wysyłane, gdy przelew wprowadzony w bankowości internetowej zostanie zrealizowany. Powiadomienie nie jest dostępne w przypadku, gdy wybrano powiadomienie 'Zmiana statusu przelewu'. |
Odrzucenie przelewu | Powiadomienie wysyłane, gdy przelew wprowadzony w bankowości internetowej zostanie odrzucony. Powiadomienie nie jest dostępne w przypadku, gdy wybrano powiadomienie 'Zmiana statusu przelewu'. |
Realizacja przelewów przychodzących | Powiadomienie o wszystkich przelewach przychodzących. Możesz zdefiniować kwotę, powyżej której wysłane będzie powiadomienie. |
Zanim skorzystasz!
W przypadku braku numeru telefonu lub gdy jest nieaktualny istnieje możliwość złożenia wniosku o jego zmianę lub aktualizację bez wychodzenia z domu. Wystarczy w bankowości internetowej w zakładce Wnioski, wybrać wniosek o nazwie Zmiana danych osobowych następnie zmiana danych związanych ze środkami komunikacji elektronicznej (zmiana numeru telefonu, adresu e-mail) uzupełnić o stosowne dane i przesłać do Banku.
Korzystanie z powiadomień PUSH wiąże się z posiadaniem aplikacji mobilnej BSGo.
