Terminal płatniczy

Z szybką płatnością kartą, BLIK oraz smartphonem.

Akceptacja płatności

Nasze terminale płatnicze obsługują nowoczesne i szybkie płatności zbliżeniowe, akceptują wszystkie rodzaje kart płatniczych VISA, Mastercard, transakcje wykonane przy użyciu smartphone`a: GPay i Apple Pay oraz posiadają wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.

Prowadzisz działalność sezonową?

Skorzystaj z terminala płatniczego na dogodnych warunkach.

Z propozycji skorzystać mogą:

✓ Nowo otwarte działalności finansowane w ramach Programu Polska Bezgotówkowa tzw. PWOB
✓ Działalności poza Programem Polska Bezgotówkowa
✓ Przedsiębiorcy, którzy korzystają z usług innych dostawców terminali
✓ Działalności sezonowe

Szczegóły w placówkach Banku.

Ingenico Move 2500

Jeden z najmniejszych mobilnych terminali płatniczych przekonuje nie tylko swoim niewielkim rozmiarem, ale również kształtem i przemyślanym designem.

 

Możliwości, jakie oferują mocne nadajniki 3G, GPRS i WiFi niwelują zagrożenie braku zasięgu do minimum – co zostanie docenione przez każdego kuriera czy dostawcę, dla którego dotarcie do Klienta i bezproblemowa, szybka płatność jest najważniejsza.

 

Zaprojektowany i zbudowany zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa zapewnia pełen komfort i spokój zarówno przedsiębiorcy, jak i użytkownika, podczas każdej, nawet najmniejszej transakcji.

 

Terminal spełnia najnowsze standardy PCI v.5.

Dlaczego warto?

Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać

  • wzrost klientów,
  • zwiększenie konkurencyjności,
  • niska prowizja od transakcji,
  • bezpieczeństwo i oszczędności spowodowane obrotem bezgotówkowym,
  • przyspieszenie obsługi klientów, dzięki możliwości płatności zbliżeniowych,
  • dodatkowe usługi dla klientów (Cash back – wypłata gotówki),
  • terminowy przelew środków na rachunek obsługiwany przez nasz Bank,
  • akceptacja wszystkich rodzajów kart zgodnie z obecnie obowiązującymi światowymi standardami bezpieczeństwa,
  • możliwość opracowania programów lojalnościowych dla klientów oraz wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności takich jak np. sprzedaż doładowań do telefonów komórkowych,
  • kompleksowe szkolenie, pełne wsparcie techniczne oraz całodobowe Biuro Obsługi Klienta.

Program Polska Bezgotówkowa

Program Polska Bezgotówkowa jest inicjatywą organizowaną pod patronatem Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju oraz Związku Banków Polskich.

Planet Pay będący dostawcą usługi płatniczej od początku jest aktywnym uczestnikiem programu, w związku z czym mogą Państwo otrzymać dofinansowanie umożliwiające:


Bezpłatne korzystanie z 1 terminala przez okres 5 miesięcy*.
Bezpłatne rozliczanie transakcji na terminalu, przez 5 miesięcy lub do 42 tys. zł.*.


*Program dotyczy firm, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy, nie akceptowały transakcji kartami płatniczymi i nie uczestniczyli w Programie.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Formularz kontaktowy

Brak ukrytych kosztów

Nota prawna

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Odwiedź placówkę
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane

    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.

    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Szukaj na mapie
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.30-16.30
    Wtorek - Piątek
    08.30-15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 -15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.30
    Piątek
    9.00-16.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.30
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    7.45-15.15
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 02
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-18.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    9.00-16.40
    Piątek
    8.00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    8.00-15.30
    Środa - Piątek*
    9.00-16.15 (czwartek do 16:30)
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa, Czwartek
    10.00-17.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    9.15-17.00

    Pytania i odpowiedzi

    Czy usługi dodatkowe logo, cashback oraz doładowania są płatne?

    Wszystkie usługi dodatkowe są włączane bezpłatnie. Ich obsługa jest również bezpłatna.

    Czy podpisując umowę z Planet Pay ponoszę dodatkowe opłaty np. za PCI DSS czy utrzymanie danych?

    Akceptant ponosi tylko dwie opłaty: kwotę dzierżawy urządzenia oraz procesing od transakcji. Nie mamy żadnych ukrytych opłat.

    Czy terminale Planet Pay są bezpieczne?

    Tak, terminale Planet Pay są bezpieczne, posiadają certyfikaty PCI DSS.

    Kiedy otrzymam środki za transakcje z terminala?

    Środki z rozliczenia transakcji przekazywane są następnego dnia roboczego. Rozliczenie D+1.

    Czy mogę wskazać dowolny rachunek bankowy do rozliczeń transakcji z terminala?

    Przekazujemy środki na rachunek bankowy wskazany przez klienta. Rachunek można zmienić w trakcie trwania umowy.

    Jakie terminale są dostępne w ofercie?

    Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie internetowej www.planetpay.pl

    Na jaki okres jest umowa?

    Nasze umowy zawierane są na czas nieokreślony z minimalnym okresem obowiązywania 24 msc / 36 msc.

    Czy mogę skorzystać z Programu Polska Bezgotówkowa?

    Planet Pay jest operatorem, z którym można podpisać umowę wraz z dofinansowaniem z Programu Polska Bezgotówkowa pod warunkiem spełnienia kryteriów nałożonych przez Fundację.

    Czy na terminalu można zapłacić BLIKIEM bądź za pomocą telefonu?

    Tak, terminale akceptują tego typu płatności.

    Jak odbywa się instalacja terminala?

    Mamy dwie możliwości instalacji terminala.

    ✓ Terminal przywiezie do Państwa serwisant, który zainstaluje urządzenie oraz przeszkoli Państwa z obsługi urządzeń.
    ✓ Samoinstalacja – klient otrzymuje terminal kurierem.

    Skończył mi się papier, w jaki sposób mogę zamówić nowe rolki?

    Terminale wykorzystują ogólnodostępny papier do drukarek termicznych, są to rolki o szerokości 57 mm dla:
    – terminali stacjonarnych: maksymalna średnica 40 mm, długość 30 metrów;
    – terminali mobilnych: maksymalna średnica 20 mm, długość 15 metrów.

     

    Możliwy jest również zakup papieru, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 50 80 50 wew. 2 Złożenie zamówienia

    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry