Google Pay

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem
z systemem Android. Płatności zbliżeniowe, w aplikacjach
oraz na stronach internetowych.

Co daje Google Pay?

Nowość

Płać Visa w Google Pay™ na swoim telefonie

Weź udział w loterii Visa! Graj o cenne nagrody z Xiaomi i Google Pay.
W loterii biorą udział telefony aktywowane po 24.04.2022r. Zarejestruj się do 22.01.2023 r. Nagrody występują w różnych wariantach kolorystycznych. Szczegóły oraz regulamin są dostępne na visa.pl/xiaomi. Google Pay jest znakiem towarowym firmy Google LLC.

Sprawdź strzałka

Czym jest Google Pay?

Jak rozpocząć korzystanie z Google Pay?

Gdzie można płacić?

Google Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole:

Napotkałeś problem? Zachęcamy do korzystania z witryny Wsparcia Google.

Jak płacić przy pomocy Google Pay?

Zmiana autoryzacji transakcji dokonywanych przy użyciu usługi Google Pay

Zespół Google Pay ogłosił w Polsce zmianę sposóbu autoryzacji transakcji powyżej limitu 100 złotych – z dotychczasowego obowiązkowego podania kodu PIN na weryfikację tożsamości posiadacza karty na telefonie.

Nowa metoda autoryzacji pozwoli użytkownikom Google Pay płacić jeszcze łatwiej, szybciej i jeszcze bardziej bezkontaktowo, z zachowaniem bezpieczeństwa płatności mobilnych.

W miejsce dotychczasowego obowiązku podania kodu PIN, użytkownik telefonu zostanie poproszony o odblokowanie telefonu w celu potwierdzenia tożsamości poprzez autentykację:

  • biometrią (w zależności od używanego modelu telefonu może to być odcisk palca lub skan tęczówki);
  • wiedzą (zgodnie z ustawieniami telefonu – PIN lub tzw. wzór odblokowania).


Pełna lista akceptowanych metod autoryzacji dostępna jest na stronie www poświęconej usłudze Google Pay pod linkiem
TUTAJ. Zmiana będzie wprowadzana stopniowo dla wszystkich użytkowników Google Pay wraz z aktualizacją aplikacji na urządzeniach. Po aktualizacji kod PIN do karty nie będzie już wymagany poza pojedynczymi wyjątkami (np. wypłaty z bankomatów).

Zabezpieczenia i prywatność Google Pay

Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów.

Przede wszystkim dane twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze.

Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. 

Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia – gdy go nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Pytania i odpowiedzi

Jak działa Google Pay?

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc. Po dodaniu karty możesz:

  • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych lub środkach transportu publicznego.
  • Płacić w aplikacjach lub na stronach internetowych.

 

Dowiedz się więcej o tym, czym jest usługa Google Pay oraz gdzie można z niej korzystać.

Jak skonfigurować Google Pay?

Konfiguracja Google Pay zajmuje tylko kilka minut.

 

  1. Pobierz aplikację z Google Play lub wejdź na stronę pay.google.com.
  2. Zaloguj się na swoje konto Google i dodaj formę płatności.
  3. Jeśli chcesz korzystać z Google Pay w sklepach stacjonarnych, sprawdź czy Twój telefon ma moduł NFC.

 

To wszystko. Możesz już płacić za pomocą aplikacji.

Czy muszę dodawać pieniądze do Google Pay?

Nie musisz dodawać pieniędzy do Google Pay, aby płacić za pomocą aplikacji. Wystarczy, że dodasz formę płatności, np. kartę debetową lub kredytową. Z Google Pay płacisz tak jak zwykle gdy korzystasz ze swojej karty płatniczej.

Co się stało z Androidem Pay i Google Wallet?

Android Pay i Google Wallet są teraz częścią Google Pay. Wszystko to, co można było robić za pomocą tych aplikacji, jest teraz możliwe w Google Pay, na przykład płatności w sklepach stacjonarnych, w internecie czy też przechowywanie kart lojalnościowych.

Gdzie można korzystać z Google Pay?

Z Google Pay możesz korzystać w milionach sklepów i aplikacji oraz na całym mnóstwie stron internetowych. Sprawdź, jak możesz się dowiedzieć, gdzie akceptowane są takie płatności.

 

W sklepach
Sklepy, w których można korzystać z Google Pay, nie muszą być oznaczone logo Google Pay. Jeśli sklep akceptuje płatności zbliżeniowe, możesz w nim płacić za pomocą telefonu. Możesz również poszukać symbolu Google Pay.

 

W aplikacjach i na stronach internetowych
Płać za pomocą Google Pay w każdym miejscu, gdzie zobaczysz logo GPay.

Jak korzystać z Google Pay?

Płatności w sklepach lub środkach transportu publicznego

  1. Odblokuj telefon.
  2. Przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekund.
  3. Postępuj według instrukcji widocznych na ekranie.

Zobacz szczegółowe instrukcje

 

Płatności w aplikacjach i na stronach internetowych

  1. Realizując transakcję, wybierz przycisk Google Pay. Wybierz formę płatności i podaj adres dostawy.
  2. Potwierdź zamówienie.

Zobacz szczegółowe instrukcje

Rozwiązywanie najczęstszych problemów

Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

Google Pay chroni dane Twojej karty dzięki kilku warstwom zabezpieczeń – korzystamy z jednej z najbardziej zaawansowanych infrastruktur ochrony danych na świecie, tak aby Twoje konto było bezpieczne. Podczas płatności w sklepach Google Pay nie wykorzystuje rzeczywistego numeru Twojej karty, dzięki czemu dane są chronione.

 

Dowiedz się więcej o funkcjach bezpieczeństwa w Google Pay

Ochrona zgubionego telefonu

Aby umożliwić Ci płacenie w sklepach, Google Pay wymaga włączenia blokady ekranu i odblokowania jej w przypadku większości zakupów. Jeśli zgubisz telefon, blokada ekranu pomaga zapobiegać oszustwom. Na urządzeniach z Androidem możesz również zablokować telefon i usunąć z niego dane za pomocą funkcji Znajdź moje urządzenie.

 

Dowiedz się więcej o funkcjach bezpieczeństwa w Google Pay

Czy za pomocą Google Pay można wypłacać gotówkę z bankomatów?

W chwili obecnej opcja wypłaty/wpłaty gotówki za pomocą Google Pay nie jest dostępna.

Czy do korzystania z Google Pay konieczne jest połączenie z Internetem?

Połączenie z Internetem jest niezbędne w procesie dodawania karty do płatności mobilnych niemniej podczas realizacji płatności nie jest ono wymagane. Co jakiś czas Google Pay wymusi aktywne połączenie z Internetem przed dokonaniem płatności. Spowodowane jest to koniecznością odnowienia danych wykorzystywanych w procesie płatności.

Czy do karty mobilnej dodanej do płatności mobilnych jest taki sam PIN jak do karty plastikowej?

Tak, w obu przypadkach obowiązuje ten sam PIN.

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Odwiedź placówkę
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane

    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.

    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Szukaj na mapie
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.30-16.30
    Wtorek - Piątek
    08.30-15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 -15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.30
    Piątek
    9.00-16.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.30
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    7.45-15.15
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 02
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-18.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    9.00-16.40
    Piątek
    8.00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    8.00-15.30
    Środa - Piątek*
    9.00-16.15 (czwartek do 16:30)
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa, Czwartek
    10.00-17.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    9.15-17.00

    Zobacz co jeszcze dla Ciebie mamy

    Dokumenty do pobrania

    Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi dokumentami
    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry