Aplikacja mobilna BSGo

Twój Bank zawsze pod ręką, gdziekolwiek jesteś. Pełen dostęp do konta z poziomu telefonu.
Sprawdzaj stan swoich środków, autoryzuj i zlecaj przelewy.

Co zyskujesz z aplikacją BSGo?

Pobierz aplikację BSGo

 

Aplikacja BSGo

Twój Bank zawsze pod ręką!

Pobierz aplikację

 

 

Dlaczego warto mieć aplikację BSGo?

Jak zacząć korzystać z aplikacji BSGo?

Zobacz, jakie to proste!

Zapoznaj się z krótkimi filmami instruktażowymi
Aktywowanie aplikacji BSGo
Autoryzacja przelewu
Realizacja zlecenia
Administracja uprawnieniami
Aktywowanie aplikacji BSGo

Sprawdź, jak aktywować aplikację mobilną BSGo.

 

Uwaga! Ustanowienie mobilnego podpisu wymaga wcześniejszego
kontaktu z Bankiem.

Autoryzacja przelewu

Sprawdź, jak w prosty sposób możesz autoryzować przelewy wykorzystując aplikację mobilną BSGo.

Sprawdź, jak w prosty sposób możesz autoryzować przelewy wykorzystując aplikację mobilną BSGo.

Realizacja zlecenia

Sprawdź, jak kompleksowo obsługiwać przelewy w aplikacji mobilnej.

 


Uwaga! Ustanowienie mobilnego podpisu wymaga wcześniejszego

kontaktu z Bankiem.

Administracja uprawnieniami

Administracja uprawnieniami użytkowników

Poznaj jak zarządzać uprawnieniami użytkowników w systemie bankowości internetowej dla klientów biznesowych

Zmiana limitów dla aplikacji BSGo

Zmiana limitów dla operacji w BSGo jest niemożliwa z poziomu aplikacji.

Aktualizacja limitów w bankowości internetowej wymagana jest na trzech powiązanych ze sobą poziomach.

Przypominamy, że podczas definiowania limitów należy uwzględnić ich wielkość w taki sposób, aby nie blokowały się wzajemnie.

Zmiany limitów dla klientów instytucjonalnych wiążą się z wizytą w placówce Banku.

Więcej informacji w Instrukcji zmiany limitów dla aplikacji BSGo.

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Odwiedź placówkę
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane

    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.

    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Szukaj na mapie
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    08.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.30
    Piątek
    9.00-16.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.30
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    7.45-15.15
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 02
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-18.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    9.00-16.40
    Piątek
    8.00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    9.00-16.40
    Czwartek - Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa, Czwartek
    10.00-17.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    9.15-17.00

    Pytania i odpowiedzi

    Czym różni się aplikacja BSGo od (dawnej)aplikacji mToken Asseco MAA?

    Aplikacja BSGo oferuje znacznie więcej możliwości bankowania. Poza autoryzacją operacji i otrzymywaniem powiadomień, użytkownicy mogą korzystać z niej jak z pełnoprawnej bankowości internetowej.

    Jakie korzyści daje aplikacja BSGo?

    • Bezpieczeństwo – Wraz z BSGo otrzymujesz pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
    • Poufność – Powiadomienia transakcyjne nie są dostępne dla innych aplikacji na Twoim urządzeniu.
    • Sprawność działania – Potwierdzasz transakcje jednym kliknięciem na ekranie swojego telefonu.
    • Jedna aplikacja – Cały proces potwierdzania operacji odbywa się w aplikacji.
    • Szybkość – Nie tracisz czasu na ręczne zapisywanie haseł SMS.
    • Intuicyjna obsługa – Otrzymujesz w aplikacji przejrzyste powiadomienia.

    Jakie są wymagania techniczne aplikacji?

    Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.

    Jestem nowym klientem. Jak pobrać i aktywować aplikację na swoim urządzeniu mobilnym?

    Pobieranie oraz aktywacja aplikacji BSGo jest szybka i intuicyjna.

     

    Więcej informacji w Instrukcji uruchomienia aplikacji BSGo dla klientów Banku.

    Chce zacząć korzystać z aplikacji mobilnej BSGo. Obecnie dokonuje autoryzacji operacji za pomocą kodów SMS. W jaki sposób mogę dokonać zmiany środka autoryzacji na aplikację BSGo?

    Korzystanie z aplikacji mobilnej BSGo wymaga uprzedniego kontaktu z Bankiem w celu zmiany środka autoryzacyjnego z kodów SMS na aplikację mobilną. Po zmianie środka autoryzacji przez Bank należy samodzielnie zainstalować i sparować aplikację na swoim urządzeniu mobilnym z bankowością internetową.

    Jak pobrać aplikację mobilną BSGo?

    • Na urządzeniu mobilnym należy otworzyć Sklep Play, App Store lub AppGallery i wyszukać aplikację BSGo.
    • Następnie należy zainstalować aplikację poprzez kliknięcie przycisku „Zainstaluj”.

     

    Jak sparować urządzenie w bankowości internetowej?

    • Przejdź na stronę www.bsskierniewice.pl.
    • Wybierz przycisk logowania do bankowości internetowej.
    • Zaloguj się do bankowości internetowej:
      1. Przejdź do zakładki „Ustawienia” (w lewym górnym rogu), a następnie kliknij zakładkę „Aplikacja mobilna”.
      2. Nadaj nazwę własną urządzenia autoryzującego, np. „Moj telefon” i naciśnij „Dalej”.
    • Uruchom pobraną aplikację BSGo oraz przepisz podany w bankowości internetowej kod aktywacyjny i naciśnij „Dalej”.
    • W celu identyfikacji przepisz otrzymany weryfikacyjny kod SMS i naciśnij „Dalej”.
    • Teraz możesz nadać własny 5-8 znakowy kod PIN, który będzie służył do logowania do aplikacji BSGo.
    • Aktywacja aplikacji BSGo zakończona pomyślnie.

     

    UWAGA!

    • Jeżeli aplikacja mobilna BSGo została odinstalowana z urządzenia, może być wymagany kontakt z bankiem.
    • Zmiana urządzenia autoryzującego wymaga od użytkownika usunięcia poprzednich urządzeń w bankowości internetowej.

    Jak usunąć poprzednio sparowane urządzenie?

    Przejdź w bankowości internetowej do zakładki:

    „Ustawienia” -> „Aplikacja Mobilna” -> „Usuń”.

     

    Po usunięciu urządzenia autoryzującego postępuj według powyższych kroków.

    Jak dokonać zmiany limitów dla aplikacji BSGo?

    Zmiana limitów dla operacji w BSGo jest niemożliwa z poziomu aplikacji. Aktualizacja limitów w bankowości internetowej wymagana jest na trzech powiązanych ze sobą poziomach.

     

    UWAGA!

    Przypominamy, że podczas definiowania limitów należy uwzględnić ich wielkość w taki sposób, aby nie blokowały się wzajemnie.

     

    Więcej informacji w Instrukcji zmiany limitów dla aplikacji BSGo.

    Dokumenty do pobrania

    Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi dokumentami
    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry