Wyłączenie usługi BLIK w aplikacji BSPay
Przypominamy,
że od 1 czerwca 2022 roku usługa płatności BLIK jest dostępna jedynie za pośrednictwem aplikacji mobilnej BSGo.
Zachęcamy do aktywacji usługi w aplikacji mobilnej BSGo.
Co to jest BS Pay?
Prosta i intuicyjna aplikacja wykorzystująca technologię NFC.
Umożliwia dokonywanie płatności telefonem jak kartą.
Aplikacji zawiera w sobie również płatności Google Pay dla wszystkich rodzajów kart będących w aktualnej ofercie Banku.
Dlaczego warto?
Jak zainstalować i uruchomić aplikację BS Pay?
Jak dokonać płatności telefonem?
kod pin dla karty.
Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Pytania i odpowiedzi
Czy aplikacja BS Pay jest płatna?
Szczegóły odnajdziesz w Taryfie prowizji i opłat Banku.
Jaka jest minimalna wersja systemu Android, aby móc korzystać z aplikacji mobilnej BS Pay?
Aby móc korzystać z aplikacji BS Pay, niezbędne jest zainstalowanie systemu operacyjnego Android w wersji 4.4+.
Rejestrowałem się już w aplikacji BS Pay. Dlaczego po wejściu do aplikacji wyświetla mi się ekran rejestracji?
Prawdopodobnie urządzenie zostało rozparowane z kontem w kartosfera.pl .
Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji BS Pay?
Prawdopodobnie przekroczyłeś liczbę błędnych prób logowania. W przypadku konieczności pilnego skorzystania z aplikacji BS Pay możesz odblokować dostęp poprzez Portal kartowy lub za pośrednictwem Contact Center.
W przeciwnym wypadku blokada zostanie zdjęta automatycznie o północy. Kolejnym powodem może być rozparowanie urządzenia mobilnego z kontem w kartosfera.pl. Odłączenie urządzenia od konta może zostać przeprowadzone przez użytkownika bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej lub Portalu kartowego. Alternatywnie usunięcie powiązania może wykonać Operator Contact Center w trakcie rozmowy telefonicznej z Klientem.
Należy pamiętać, że warunkiem korzystania z aplikacji jest zaakceptowanie aktualnego regulaminu aplikacji.
Dlaczego mam zablokowany dostęp do aplikacji?
Dostęp mógł zostać zablokowany na skutek trzech błędnych prób logowania lub blokada dostępu do aplikacji na urządzeniu została wykonana przez Operatora w Banku.
Jak mogę odblokować swój dostęp do aplikacji?
Dostęp do aplikacji BS Pay odblokujesz poprzez Portal kartowy kartosfera.pl lub kontaktując się z Bankiem.
Jakich uprawnień w urządzeniu wymaga aplikacja BS Pay?
Do uruchomienia i prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest nadanie jej stosownych dostępów:
- SMS – odczytywanie wiadomości tekstowych (SMS-ów i MMS-ów); odbieranie wiadomości tekstowych (SMS-ów);
- telefon – bezpośrednie wybieranie numerów telefonu, odczytywanie stanu i informacji o telefonie;
- zdjęcia, multimedia i pliki – odczytywanie zawartości pamięci USB, modyfikowanie i usuwanie zawartości pamięci USB;
- pamięć – odczytywanie zawartości pamięci USB, modyfikowanie i usuwanie zawartości pamięci USB;
- identyfikator urządzenia i informacje o połączeniach – odczytywanie stanu i informacji o telefonie;
- lokalizacja – aktywowanie i używanie systemu GPS lub innych funkcji znajdowania lokalizacji dostępnych w urządzeniu;
- inne – pełny dostęp do sieci.
Nie pamiętam hasła dostępu do aplikacji mobilnej. Jak mogę go odzyskać?
Jeśli nie pamiętasz hasła dostępu możesz je zresetować na dwa sposoby. Uruchom aplikacje BS Pay i na ekranie logowania wybierz akcję NIE PAMIĘTAM.
Wybierz metodę resetowania hasła i postępuj zgodnie z informacjami prezentowanymi na ekranie.
W przypadku wyboru metody resetowania hasła dostępu poprzez Contact Center, po zakończeniu rozmowy kod resetujący zostanie wysłany do Ciebie wiadomością SMS i automatycznie uzupełniony w odpowiednim polu.
Chcę usunąć powiązanie swojego urządzenia z kontem. Jak to zrobić?
Odłączenie urządzenia od konta w kartosfera.pl możliwe jest po zalogowaniu do aplikacji BS Pay. W tym celu wejdź w ustawienia aplikacji i wybierz opcję Odłączanie urządzenia.
Powiązanie urządzenia z kontem na Portalu kartowym możesz wykonać również w trakcie rozmowy telefonicznej z Operatorem Contact Center.