Twoje korzyści
Jak otrzymać kredyt?
Koszt kredytu
Czas trwania
Stopa zmienna zarządzana przez Bank / oprocentowanie zmienne 1
Stopa zmienna oparta o stawkę WIBOR / oprocentowanie zmienne 1
z okresem spłaty do 1 roku
7,20% + marża Banku do 3,50 p.p.
śr. WIBOR 3M + marża Banku
1 kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej
Czas trwania
Prowizja za udzielenie kredytu/ podwyższenie wysokości kredytu 2
Prowizja za wydłużenie okresu kredytowania na kolejny okres 2
z terminem spłaty do 1 roku
1,00%-2,00%
do 2,00%
2 jednorazowo, od wnioskowanej kwoty kredytu
Nowość
Aplikacja mobilna BSGo
Twój Bank zawsze pod ręką, gdziekolwiek jesteś.
Pytania i odpowiedzi
Jaka jest wysokość kredytu możliwa do uzyskania?
Wysokość kredytu jest uzależniona od potrzeb oraz możliwości płatniczych Kredytobiorcy.
Na jaki okres jest udzielany kredyt obrotowy w rachunku bieżącym?
Kredyt obrotowy w rachunku bieżącym jest udzielony na okres do 12 miesięcy (z możliwością odnowienia).
Kiedy następuje ostateczna spłata kredytu obrotowego w rachunku bieżącym?
Ostateczna spłata kredytu obrotowego w rachunku bieżącym następuje ostatniego dnia obowiązywania umowy kredytu.
Kiedy pobierane są odsetki od kredytu?
Odsetki od kredytu są pobierane w okresach miesięcznych.
Na co mogę przeznaczyć kredyt?
Kredyt w rachunku bieżącym jest krótkoterminowym kredytem obrotowym, przyznawanym w złotych, przeznaczonym na pokrycie wszelkich bieżących zobowiązań Kredytobiorcy, bez określania w umowie terminów i kwot wykorzystania kredytu.
Jakie dokumenty należy przygotować?
Niezbędnie dokumenty:
- wypełniony wniosek o udzielenie kredytu w formie kwestionariusza – (podpisy pod wnioskiem należy złożyć w banku);
- wypełniony załącznik do wniosku kredytowego „Informacja o kredytobiorcy” w formie kwestionariusza – (podpisy pod kwestionariuszem należy złożyć w banku).
Dokumenty legalizacyjne i kompetencyjne przedsiębiorcy:
- aktualny wyciąg z odpowiedniego rejestru KRS lub wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej;
- zaświadczenie o nadaniu numeru REGON;
- decyzja o nadaniu numeru NIP;
- odpis aktu założycielskiego (np. umowa spółki) wnioskodawcy wraz ze wszystkimi zmianami;
- uchwały stosownych organów o zaciąganiu zobowiązań i ustanowieniu ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomościach (jeśli są wymagane);
- dokumenty określające zakres pełnomocnictw i uprawnień osób reprezentujących wnioskodawcę (jeśli są wymagane).
Zaświadczenia potwierdzające brak zaległości wobec instytucji uprzywilejowanych:
- aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych;
- aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne.
Dokumenty finansowe:
- sprawozdania finansowe za ostatnie dwa lata przed dniem złożenia wniosku oraz za okres bieżący (rachunek wyników oraz bilans – w przypadku „pełnej księgowości”);
- roczne zeznania podatkowe za ostatnie dwa lata oraz bieżące deklaracje podatkowe (CIT lub PIT – w zależności od statusu prawnego wnioskodawcy);
- dokumenty związane z proponowanym prawnym zabezpieczeniem spłaty kredytu;
- dokumenty identyfikujące współpracę z innymi bankami – opinie bankowe ze wszystkich banków współpracujących z wnioskodawcą.
Uwaga! Wykaz dokumentów niezbędnych do dołączenia przez Wnioskodawcę ustalany jest indywidualnie.
Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
26.04.2024 r. placówka czynna 8.00 - 13.30
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
Kom. 519 690 301
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat