Zmiana godzin pracy I oddziału Banku przy ul. Reymonta 25 | Bank Spółdzielczy w Skierniewicach

Aktualności

Zmiana godzin pracy I oddziału Banku przy ul. Reymonta 25

13.05.2025

Szanowni Klienci,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 19 maja 2025 r. zmianie ulegają godziny pracy I oddziału Banku przy ul. Reymonta 25. Oddział będzie dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–17:00.

W razie potrzeby zapraszamy również do korzystania z pozostałych placówek Banku w Skierniewicach:

  • Oddział na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, tel. 46 832 70 01
    Poniedziałek, wtorek, piątek: 8:00–15:40
    Środa, czwartek: 10:00–17:40

  • Punkt Obsługi Klienta Nr 4
    ul. 500-lecia 1/3, tel. 46 835 01 07
    Poniedziałek–środa: 9:00–16:40
    Czwartek–piątek: 8:00–15:40

Do dyspozycji Klientów pozostają również bankomaty zlokalizowane przy placówkach.

Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do korzystania z usług naszego Banku.

Najnowsze aktualności

do góry
Przejdź do treści
Zarządzaj zgodami plików cookie

Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.

Funkcjonalne

Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.

Statystyka

Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.

Marketing

Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.