Karta VISA Business
Debetowa Euro

Niezbędne narzędzie w Twoim gospodarstwie

Co zyskuje?

Dzięki karcie VISA Business Debetowa Euro masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie walutowym w euro w Twoim gospodarstwie rolnym.

Do Twojego konta możemy wydać dowolną liczbę kart. To wygoda i bezpieczeństwo wydatków. Podczas zagranicznych podróży możesz pokrywać koszty hotelu, wyżywienia, transportu itp. Eliminujesz zaliczki i nie narażasz się na utratę gotówki.

W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat. Kartą VISA Business Debetowa Euro możesz także płacić za zakupy w sklepach internetowych w ramach swojego rachunku.

Twoje korzyści

Jak otrzymać kartę?

Wystarczy zawnioskować o nią w najbliższej placówce.

Zanim zaczniesz korzystać

Aktywacja oraz ustanowienie limitów na karcie

UWAGA! Wymagany kontakt z placówką Banku w celu ustalenia limitu płatności i transakcji internetowych kartą walutową.
Aktywacja otrzymanej karty możliwa jest:
✓  w placówce Banku,

✓ za pośrednictwem infolinii 86 215 50 00
✓ za pośrednictwem Kartosfery

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane
    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.
    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Szukaj na mapie
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    08.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Kom. 519 690 301
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    Piątek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.40
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.40
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    07:45 - 15:20
    Czwartek
    09:00 – 16:40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09:00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 00
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10:00-18:00
    Wtorek - Piątek
    8.00-17.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    09:00-16:40
    Czwartek- Piątek
    08:00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    9.00-16.40
    Czwartek - Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa, Czwartek
    10.00-17.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    9.15-17.00

    Zgubiłeś lub skradziono Twoją kartę?

    Sprawdź jak zastrzec swoją kartę

    Zastrzec kartę można poprzez kontakt z całodobową infolinią BPS pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00. Istnieje także możliwość zastrzeżenia karty przez portal kartoSFERA, bankowość internetową oraz aplikację mobilną BSGo.

    Zobacz, jakie jeszcze karty mamy dla Ciebie

    Pytania i odpowiedzi

    Co jeśli moja płatność w kraju nie została zrealizowana?

    Karta może być zablokowana, ilość środków na koncie jest niewystarczająca lub limity na karcie uniemożliwiają wykonanie operacji. W przypadku problemu z płatnością kartą prosimy o kontakt z infolinią BPS, pod numerem telefonu +48 86 215 50 00.
    (numer telefonu znajduje się również na karcie płatniczej).

    Co zrobić gdy nie mogę zapłacić moją kartą?

    Karta może być zablokowana, ilość środków na koncie jest niewystarczająca lub limity na karcie uniemożliwiają wykonanie operacji. W przypadku problemu z płatnością kartą prosimy o kontakt z infolinią BPS, pod numerem telefonu +48 86 215 50 00.
    (numer telefonu znajduje się również na karcie płatniczej).

    Co zrobić jeśli moja karta jest zablokowana?

    W przypadku problemu z płatnością kartą prosimy o kontakt z infolinią BPS, pod numerem telefonu +48 86 215 50 00 w celu jej odblokowania,
    (numer telefonu znajduje się również na karcie płatniczej).

    Co jeśli moja płatność w sklepie lub internecie nie została zrealizowana? 

    Karta może być zablokowana, ilość środków na koncie jest niewystarczająca lub limity na karcie uniemożliwiają wykonanie operacji. W przypadku problemu z płatnością kartą prosimy o kontakt z infolinią BPS, pod numerem telefonu +48 86 215 50 00.
    (numer telefonu znajduje się również na karcie płatniczej).

    Co zrobić jeżeli nie mogę zapłacić kartą za zagranicą? 

    Karta może być zablokowana, ilość środków na koncie jest niewystarczająca lub limity na karcie uniemożliwiają wykonanie operacji. W przypadku problemu z płatnością kartą prosimy o kontakt z infolinią BPS, pod numerem telefonu +48 86 215 50 00.
    (numer telefonu znajduje się również na karcie płatniczej).

    Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?

    Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.

    Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy?

    Nie. Wszystkie terminale działają zgodnie z zasadą „jedna transakcja jedną kartą”, to znaczy informacje z karty są odczytywane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji. Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.

    Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy?

    Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła żadnych informacji. W portfelu użytkownika pozostaje „bezczynna”. Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje „bezczynny” – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadza kwotę konkretnej transakcji.

    Jaka jest różnica pomiędzy blokadą a zastrzeżeniem karty?

    Blokada karty działa tymczasowo i jest procesem odwracalnym, co umożliwia ponowne jej użytkowanie w przyszłości. Zatem po zdjęciu blokady będzie można korzystać w pełni ze wszystkich funkcjonalności karty.

     

    Natomiast zastrzeżenie karty wiąże się z jej trwałą dezaktywacją i jest procesem nieodwracalnym. Zastrzeżenie karty uniemożliwia korzystanie z niej ponownie w przyszłości. W związku z tym należy złożyć wniosek o wydanie nowej karty.

    Jak zastrzec kartę?

    Zastrzec kartę można poprzez kontakt z całodobową infolinią BPS pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00.

    Istnieje także możliwość zastrzeżenia karty przez bankowość internetową, aplikację mobilną BSGo, portal kartowy Kartosfera oraz pisemnie w placówce banku

    Gdzie znajdę kod CVV/CVC2?

    Kod CVV2/CVC2 (Card Verification Value 2/Card Verification Code 2) to 3 lub 4 cyfry umieszczone na rewersie karty płatniczej. Najczęściej znajduje się na końcu paska służącego jako miejsce do złożenia Twojego podpisu.

    Jak zarejestrować się do portalu kartoSFERA?

    Należy:

    1. Wejść na stronę portalu kartowego www.kartosfera.pl
    2. Po wejściu na stronę portalu pojawi się okno logowania, kliknij w opcję „Zarejestruj się”
    3. Podać numer PESEL ( w przypadku, gdy jesteś nierezydentem i nie posiadasz numeru PESEL, należy w placówce Banku uzyskać numer identyfikacyjny do portalu kartowego)
    4. Wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.
    5. Wyrazić zgodę na przesyłanie Haseł 3D Secure na Twój numer telefonu zdefiniowany w Banku oraz o zapoznanie się i akceptację Regulaminu portalu. Wyrażenie zgody i akceptacja Regulaminu jest konieczna, aby dokończyć proces rejestracji w portalu kartowym.
    6. Po akceptacji warunków, kliknij „Zarejestruj”.

    Hasło aktywacyjne ważne jest przez 60 minut od momentu jego otrzymania. Jeśli przez ten czas, nie wykorzystasz hasła, należy powtórzyć proces rejestracji od początku. Jeżeli nie otrzymałeś hasła jednorazowego w wiadomości sms, należy zweryfikować poprawność zarejestrowanego numeru telefonu.

    Szczegółowe informację znajdują się w Przewodniku użytkownika po portalu kartowym „Kartosfera” dostępnym na dole strony w sekcji „Dokumenty do pobrania”.

    Nie posiadam hasła do portalu kartoSFERA, co teraz?

    Hasło zostało nadane przez Ciebie podczas rejestracji w portalu kartowym.

    Jeśli go nie pamiętasz, przejdź na stronę www.kartosfera.pl wybierz opcję „Problem z hasłem”, będziesz mógł samodzielnie dokonać zmiany hasła.

    Jakie czynności mogę wykonać za pośrednictwem portalu kartoSFERA?

    Za pośrednictwem portalu kartowego mogą Państwo dokonać następujących czynności:

    1. Aktywować zabezpieczenie 3D Secure,
    2. Nadać oraz zmieniać kod PIN dla transakcji 3D Secure,
    3. Zastrzec kartę,
    4. Wyłączyć/ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych,
    5. Dokonać czasowej blokady karty,
    6. Odblokować kartę,
    7. Ustanowić własny login do portalu kartoSFERA,
    8. Ustalić limit dla tranzycji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych,
    9. Zmienić kod PIN do karty,
    10. Zmiana hasła do portalu kartowego.

    Szczegółowe informację znajdują się w Przewodniku użytkownika po portalu kartowym „Kartosfera” dostępnym na dole strony w sekcji „Dokumenty do pobrania”.

    Ile ważna jest karta?

    Okres ważności karty wynosi 5 lat.

    Jak aktywować kartę?

    Aktywacji karty możliwa jest na portalu kartoSFERA.pl, za pośrednictwem Infolinii Banku BPS oraz w placówce Banku Spółdzielczego w Skierniewicach.

    Kartę aktywujesz również za pośrednictwem aplikacji mobilnej BSGo oraz za pośrednictwem bankowości internetowej.

    Karty wznowione można dodatkowo aktywować przy użyciu kodu PIN w bankomatach i terminalach POS wyposażonych w klawiaturę do wprowadzania kodu PIN.

    Jak zmienić PIN?

    Zmiany kodu PIN możliwa jest w bankomatach Grupy BPS obsługiwanych przez IT Card S.A. i na portalu www.kartosfera.pl.

    Czy moja karta wznowi się automatycznie?

    Karta wznawiana jest automatycznie – dotyczy to tylko kart aktywnych. Aby zrezygnować ze wznowienia karty Posiadacz rachunku musi złożyć pisemne oświadczenie w placówce Banku, w terminie nie późniejszym, niż 45 dni kalendarzowych przed upływem okresu ważności karty dotychczas.

    Jak przebiega wypłata gotówki w bankomacie za granicą?

    Transakcja wypłaty gotówki w bankomacie za granicą może przebiegać w dwojaki sposób:

    1. Transakcja DCC (Dynamic Currency Convercion)
      Przy wyborze tego typu transakcji, w momencie dokonywania przewalutowania z waluty transakcji np. EUR na walutę rachunku karty PLN, stosowany będzie kurs prezentowany przez właściciela bankomatu. Na ekranie bankomatu otrzymasz informację o kwocie obciążenia rachunku w PLN. Wypłata środków zostanie zrealizowana w walucie obcej, rozliczenie transakcji w korespondencji z Twoim rachunkiem nastąpi w PLN, tą samą kwotą w PLN zostanie obciążony Bank – wydawca karty. Różnice kursowe z tytułu obsługi wypłaty – przewalutowania, stanowią przychody właściciela bankomatu. Zaletą tego typu operacji jest natychmiastowa wiedza o wartości obciążenia rachunku, wadą natomiast może być wyższy kurs przewalutowania. Istnieje możliwość rezygnacji z transakcji DCC na rzecz klasycznej opcji rozliczenia.
    2. Transakcja non DCC, bez usługi Dynamic Currency Convercion
      Transakcja tego typu zostanie przewalutowana z waluty transakcji na walutę rachunku zgodnie z zasadami ustalonymi przez Bank wydawcę karty. W momencie realizowania transakcji nie jesteś informowany o kwocie obciążenia rachunku. W przypadku kart wydawanych w Polsce odmienne zasady obowiązują dla kart Visa i MasterCard.

      1. Transakcje bez DCC realizowane kartami Visa
        Standardowo po dokonaniu płatności w walucie innej niż złoty, kwota transakcji przeliczana jest bezpośrednio na walutę rozliczeniową karty, a całe rozliczenie odbywa się według tabeli kursowej stosowanej przez VISA. Transakcje przewalutowane są z waluty transakcji na walutę rachunku karty przez organizację Visa po kursie Visa z dnia dokonania transakcji. W przypadku kart VISA unikamy podwójnego przewalutowania, czyli sytuacji, kiedy kwota transakcji przeliczona jest najpierw z jednej waluty na drugą np. z koron czeskich na euro, a później z euro na walutę karty, w tym przypadku polskie złote.
      2. Transakcje bez DCC realizowane kartami MasterCard
        W przypadku kart ze znakiem MasterCard przewalutowanie wygląda nieco inaczej, tutaj dla kart prowadzonych w polskich złotych walutą rozliczeniową jest EUR. Transakcje przewalutowane są z waluty transakcji innej niż EUR (np. USD, GBP, CHF) na EUR przez organizację MasterCard po
        kursie MasterCard z dnia dokonania transakcji. MasterCard obciąża Bank – wydawcę karty kwotą w EUR. Kwota transakcji przewalutowana jest z EUR na PLN po kursie sprzedaży pieniądza obowiązującym w Banku Zrzeszającym w dniu rozliczenia transakcji.

    Dokumenty do pobrania

    Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi dokumentami

    Wypłaty lub płatności w dowolnej walucie UE

    W przypadku dokonywania wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta rachunku Klienta, Bank przesyła Klientowi wiadomość SMS na numer telefonu wskazany przez Klienta w Banku, informującą o łącznych opłatach za przeliczenie waluty wyrażoną jako wartość procentową marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższa wiadomość będzie wysyłana dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu pierwszej transakcji w danej walucie. Informacja ta wysyłana jest w odniesieniu do każdej Karty wydanej do rachunku.

    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry