Dlaczego wprowadziliśmy zmiany w logowaniu?
Celem zmian jest ujednolicenie i uporządkowanie zasad funkcjonowania rynku usług płatniczych, na którym działają m.in. banki oraz instytucje płatnicze. Zgodnie z dyrektywą PSD2, 14 września 2019 r. została wprowadzone zmiany w sposobie logowania do bankowości elektronicznej oraz metody autoryzacji transakcji. Kierunkiem tych działań jest potrzeba zwiększenia bezpieczeństwa.

Jak zalogować się do bankowości internetowej?
Każde logowanie do bankowości internetowej wymaga wprowadzenia loginu i hasła zabezpieczonego tzw. „hasłem maskowanym” oraz jednorazowego kodu z wiadomości SMS.
Wprowadzenie kodu z wiadomości SMS, będzie odbywać się przy każdej próbie logowania.
Każde logowanie do bankowości internetowej wymaga wprowadzenia loginu i hasła zabezpieczonego tzw. „hasłem maskowanym” oraz potwierdzenia logowania aplikacją BSGo (dawny mToken).
Więcej informacji o aplikacji BSGo (dawny mToken) dostępne jest tutaj.
Zalogowanie następuje w momencie autoryzacji operacji w aplikacji BSGo (dawny mToken).
UWAGA!
W przypadku użytkowników korzystających z biometrycznego logowania do aplikacji, ze względów bezpieczeństwa kod PIN będzie wykorzystywany do potwierdzenia logowania do bankowości elektronicznej, dodatkowa akceptacja kodem PIN nie jest wymagana dla logujących się za pomocą PIN kodu.
Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Bezpieczeństwo
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności podczas korzystania z bankowości internetowej.
Rozwiń listę, aby zapoznać się z podstawowymi informacjami na temat bezpiecznego bankowania w bankowości elektronicznej.
Rozwiń