Dlaczego wprowadziliśmy zmiany w autoryzacji?
Powodem są wymogi określone w nowych przepisach prawa
Celem zmian jest ujednolicenie i uporządkowanie zasad funkcjonowania rynku usług płatniczych, na którym działają m.in. banki oraz instytucje płatnicze. Zgodnie z dyrektywą PSD2, 14 września 2019 r. została wprowadzone zmiany w sposobie logowania do bankowości elektronicznej oraz metody autoryzacji transakcji. Kierunkiem tych działań jest potrzeba zwiększenia bezpieczeństwa.

Jak autoryzować operację w bankowości internetowej?
Pierwsza autoryzacja jest poprzedzona utworzeniem PIN-u.
Posłuży on do akceptacji kolejnych transakcji w bankowości elektronicznej.
✓ W pierwszej kolejności należy wprowadzić w bankowości elektronicznej jednorazowy PIN przesłany w wiadomości SMS.
✓ Kolejnym etapem jest utworzenie własnego 4 znakowego PIN-u.
Uwaga! Niezbędne jest zapamiętanie utworzonego kodu.
Kolejne autoryzacje będą wymagały wprowadzenia zdefiniowanego wcześniej PIN-u do podpisu oraz kodu z wiadomości SMS.
Uwaga! Prosimy pamiętać, że PIN jest numerem poufnym.
W związku z tym nie powinien być ujawniany osobom trzecim. Podczas definiowania swojego PIN-u należy zachować podstawowe zasady bezpieczeństwa.
Przed rozpoczęciem autoryzacji operacji np. przelewu, przygotuj urządzenie mobilne z zainstalowaną i zarejestrowaną aplikacją BSGo (dawny mToken).
Więcej informacji o instalacji aplikacji znajdziesz tutaj.
✓ Wypełnij dane transakcji oraz przejdź dalej, aby wykonać operację.
✓ Sprawdź poprawność danych.
✓ W bankowości elektronicznej wyświetli się komunikat o oczekiwaniu na podpis aplikacji.
✓ Zaloguj się do aplikacji BSGo (dawny mToken)
Uwaga! W przypadku użytkowników korzystających z biometrycznego logowania do aplikacji, ze względów bezpieczeństwa kod PIN jest wykorzystywany do akceptacji operacji wymagających autoryzacji, dodatkowa akceptacja kodem PIN nie jest wymagana w przypadku logowania za pomocą PIN kodu.
✓ Zaakceptuj operację oraz wprowadź PIN w aplikacji BSGo (dawny mToken), aby zatwierdzić operację.
✓ Informacja o przyjęciu dyspozycji do realizacji jest wyświetlana w aplikacji oraz bankowości elektronicznej.
Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
Obsługa kredytowa - II piętro remontowanej placówki
- Bankomat
- Wpłatomat
Obsługa transakcyjna w budynku Centrali Banku
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Bezpieczeństwo
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności podczas korzystania z bankowości internetowej.
Rozwiń listę, aby zapoznać się z podstawowymi informacjami na temat bezpiecznego bankowania w bankowości elektronicznej.
Rozwiń