Aktualności

Nowy numer infolinii od 1 października 2021 r.

22.09.2021

Telefoniczne Centrum Obsługi Banku Spółdzielczego w Skierniewicach dostępne pod nowym numerem telefonu od 1 października 2021r.

Interesują Cię nowe produkty lub promocje? Nie możesz zalogować się do bankowości internetowej? Potrzebujesz pomocy z aplikacją mobilną BSGo lub chcesz dowiedzieć się więcej o płatnościach mobilnych? Szukasz placówki lub bankomatu? A może potrzebujesz pomocy w innej sprawie?

Skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Obsługi Banku Spółdzielczego w Skierniewicach.

Infolinia pozwala uzyskać wsparcie dla użytkowników bankowości elektronicznej i mobilnej w tym aplikacji do płatności mobilnych. U konsultantów uzyskasz pomoc dotyczącą oferowanych produktów i świadczonych usług w Banku. Nasi konsultanci służą również pomocą w zakresie kart płatniczych.

Infolinia czynna codziennie, przez całą dobę pod numerem telefonu:

  •  801 507 307 (opłata zgodna z taryfą operatora)

Infolinia Banku Spółdzielczego w Skierniewicach to:

  • Wsparcie techniczne oraz merytoryczne – związane z bankowością elektroniczną oraz mobilną, płatnościami mobilnymi, kartami, przelewami i płatnościami internetowymi oraz produktami i usługami Banku;
  • Funkcjonalność – zablokowanie lub odblokowanie bankowości elektronicznej lub mobilnej, wsparcie w aktualizacji i instalacji aplikacji do płatności mobilnych dostępnych w Banku, udzielanie informacji o lokalizacji placówek, bankomatów oraz wpłatomatów. Przyjmowanie zgłoszeń oraz umawianie spotkań z doradcami Banku;
  • Bezpieczeństwo – rozmowy z konsultantami są rejestrowane, dodatkowo czynności wymagające identyfikacji wymagają wielopoziomowej weryfikacji.

Poniżej dla Państwa wygody udostępniamy schemat wyboru tematów rozmowy:

Powitanie (RODO)

1. Bankowość internetowa i mobilna
2. Płatności BLIK, PayByNet, aplikacja BSPAY

3. Obsługa kart płatniczych (przekierowanie klienta na infolinię BPS)
4. Kantor wymiany walut
5. Informacja o produktach
6. Informacje dotyczące Banku, czynnych placówek oraz bankomatów
7. Zajęcia komornicze
8. Windykacja
9. Reklamacje
0. Połączenie z konsultantem
* powrót

Jesteśmy przekonani, że infolinia zagwarantuje Państwu wysoki standard obsługi, szybkość działania oraz wysoki poziom bezpieczeństwa.

Najnowsze aktualności

do góry