Aktualności
Nowa Taryfa prowizji i opłat dla Klientów
Szanowni Klienci
Z dniem 1 listopada 2020 r. Bank Spółdzielczy w Skierniewicach zmienia:
– Taryfę prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe dla Klientów indywidualnych oraz
– Taryfę prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe dla Klientów instytucjonalnych.
Zmiana dokumentów Taryf prowizji i opłat uwarunkowana jest wzrostem wskaźnika cen towarów i usług
konsumpcyjnych w 2019 roku oraz wzrostem średniej ceny energii elektrycznej w 2020 r. wraz z opłatami
na rzecz podmiotów zewnętrznych.
Zgodnie z zapisami Umowy o prowadzenie rachunku dla klientów indywidualnych, mają Państwo prawo
przed proponowaną datą wejścia w życie zmian Taryfy prowizji i opłat:
1. wypowiedzieć Umowę, ze skutkiem natychmiastowym;
2. zgłosić sprzeciw, nie wypowiadając Umowy, co skutkuje jej wygaśnięciem z dniem poprzedzającym
dzień wejścia w życie proponowanych zmian. Niezgłoszenie sprzeciwu, o którym mowa powyżej do dnia
poprzedzającego datę wejścia w życie proponowanych zmian jest równoznaczne z przyjęciem
proponowanych zmian.
W przypadku zmian opłat i prowizji dla Klientów instytucjonalnych przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia
umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zmianie opłat i prowizji. Jeśli w tym terminie
nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o braku akceptacji, zmianę uważa się za przyjętą.
Złożenie oświadczenia Klienta o braku akceptacji jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy w terminie 30 dni,
dokonanym z dniem wpływu oświadczenia do Banku.
Poniżej przedstawiamy Państwu dokumenty:
Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami.
Bank Spółdzielczy w Skierniewicach