Jak wykonać przelew?
Niezależnie gdzie jesteś i co robisz, szybko i wygodnie wykonasz przelew. Wystarczy dostęp do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BSGo.
Jak skorzystać ze zlecenia stałego?
- Określ rachunek i wypełnij dane przelewu
Warto wiedzieć
Zobacz co jeszcze dla Ciebie mamy
Przelew natychmiastowy
Jeśli chcesz, aby pieniądze dotarły od razu.
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę mieć dostęp do bankowości elektronicznej?
Tak. Wystarczy podpisać umowę z dostępem do systemu bankowości elektronicznej w najbliższej placówce.
Czym różni się system bankowości internetowej od bankowości elektronicznej?
System Bankowości Internetowej to system umożliwiający samoobsługowy dostęp do rachunków bankowych Posiadacza rachunku oraz dostęp do innych produktów bankowych za pomocą sieci Internet i przeglądarki internetowej oferowany w ramach usługi bankowości elektronicznej.
Natomiast w ramach usługi bankowości elektronicznej i telefonicznej Bank udostępnia Posiadaczowi rachunku:
- System Bankowości Internetowej w ramach usługi bankowości elektronicznej;
- system bankowości mobilnej w ramach usługi bankowości elektronicznej;
- usługę powiadomienia PUSH;
- usługę SMS Banking w ramach powiadomienia sms;
- telefoniczną usługę na hasło w ramach usługi bankowości telefonicznej;
- infolinię Banku w ramach usługi bankowości telefonicznej.
Jak realizowane są przelewy w Banku Spółdzielczy w Skierniewicach?
Przelewy elektroniczne zgodnie z Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych, realizowane są według następujących zasad:
- Dla Banku ustala się dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00.
- Dyspozycje przelewów na rachunki bankowe prowadzone w Banku, złożone w dni robocze lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku do godz. 18:00, realizowane są w dniu bieżącym, a złożone po godz. 18:00, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banku.
- Dyspozycje przelewów na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach krajowych złożone do godz.13:00 realizowane są w bieżącym dniu roboczym, a złożone po godz.13:00 lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banku.
- Dyspozycje zakładania lokat terminowych złożone w dni robocze lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku do godz. 18:00, realizowane są w dniu bieżącym, a złożone po godz. 18:00, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banku.
- Bank realizuje przekazy w obrocie dewizowym w trybie standardowym i przyśpieszonym pod warunkiem otrzymania zlecenia płatniczego do godz. 15:00 oraz w trybie pilnym pod warunkiem otrzymania zlecenia płatniczego do godz. 11:30. Przekazy złożone po wskazanych powyżej godzinach oraz w dni nie będące dniem roboczym dla Banku, realizowane są w terminach ustalonych jak dla dyspozycji złożonych w następnym dniu roboczym.
- Za przekroczenie przez Bank terminu wykonania dyspozycji, z przyczyn innych niż wymienione w „Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych”, Posiadaczowi rachunku przysługuje prawo żądania odsetek naliczonych w złotych, za każdy dzień zwłoki, według odsetek ustawowych w stosunku do kwoty obciążenia rachunku bankowego. W przypadku, gdy powyższe nie pokryje szkody, Posiadaczowi rachunku przysługuje odszkodowanie uzupełniające na zasadach ogólnych.
Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
Zmiana godzin pracy placówki od 27.11 do 15.12.2023.
Więcej szczegółów
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat