Przelew standardowy

Przelew między rachunkami własnymi czy zapłata za rachunki staje się prostsza, gdy może zrobić to samemu online.

Jak wykonać przelew?

Niezależnie gdzie jesteś i co robisz, szybko i wygodnie wykonasz przelew. Wystarczy dostęp do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BSGo.

Nowość

Zeskanuj i zapłać

Czy otrzymujesz faktury lub dokumenty przelewowe?

Teraz nie musisz ręcznie przepisywać informacji z faktur.
Dzięki aplikacji BSGo możesz szybko i łatwo skorzystać z opcji automatycznego uzupełniania danych potrzebnych do wykonania przelewu.

Możesz, skorzystać z tej funkcji skanując kod QR.

Pobierz aplikację BSGo strzałka

Rodzaje przelewów

Przelew własny
Polecenie przelewu wewnętrznego jest niezależne od sesji Elixir, dzięki temu środki pomiędzy rachunkami w Banku Spółdzielczym w Skierniewicach realizowane są w sposób natychmiastowy.
Przelew zwykły
Polecenie przelewu zewnętrznego to przelew realizowany w ramach sesji Elixir. Przelew zwykły wykonywany jest na rachunek do innego banku. Wymaga dodatkowego potwierdzenia narzędziem autoryzującym.
Przelew podatkowy
Idealne rozwiązanie dla płatności do Urzędu Skarbowego oraz innych organów podatkowych. Wystarczy wypełnić dane w formularzu, okres oraz dane identyfikujące płatność.

Warto wiedzieć

Zobacz co jeszcze dla Ciebie mamy

Przelew natychmiastowy

Jeśli chcesz, aby pieniądze dotarły od razu.

Poznaj usługę strzałka

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę mieć dostęp do bankowości elektronicznej?

Tak. Wystarczy podpisać umowę z dostępem do systemu bankowości elektronicznej w najbliższej placówce.

Czym różni się system bankowości internetowej od bankowości elektronicznej?

System Bankowości Internetowej to system umożliwiający samoobsługowy dostęp do rachunków bankowych Posiadacza rachunku oraz dostęp do innych produktów bankowych za pomocą sieci Internet i przeglądarki internetowej oferowany w ramach usługi bankowości elektronicznej.

 

Natomiast w ramach usługi bankowości elektronicznej i telefonicznej Bank udostępnia Posiadaczowi rachunku:

  • System Bankowości Internetowej w ramach usługi bankowości elektronicznej;
  • system bankowości mobilnej w ramach usługi bankowości elektronicznej;
  • usługę powiadomienia PUSH;
  • usługę SMS Banking w ramach powiadomienia sms;
  • telefoniczną usługę na hasło w ramach usługi  bankowości telefonicznej;
  • infolinię Banku w ramach usługi bankowości telefonicznej.

Jak realizowane są przelewy w Banku Spółdzielczy w Skierniewicach?

Przelewy elektroniczne zgodnie z Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych, realizowane są  według następujących zasad:

 

  1. Dla Banku ustala się dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00.

 

  1. Dyspozycje przelewów na rachunki bankowe prowadzone w Banku, złożone w dni robocze lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku do godz. 18:00, realizowane są w dniu bieżącym, a złożone po godz. 18:00, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banku.

 

  1. Dyspozycje przelewów na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach krajowych złożone do godz.13:00 realizowane są w bieżącym dniu roboczym, a złożone po godz.13:00 lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banku.

 

  1. Dyspozycje zakładania lokat terminowych złożone w dni robocze lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku do godz. 18:00, realizowane są w dniu bieżącym, a złożone po godz. 18:00, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banku.

 

  1. Bank realizuje przekazy w obrocie dewizowym w trybie standardowym i przyśpieszonym pod warunkiem otrzymania zlecenia płatniczego do godz. 15:00 oraz w trybie pilnym pod warunkiem otrzymania zlecenia płatniczego do godz. 11:30. Przekazy złożone po wskazanych powyżej godzinach oraz w dni nie będące dniem roboczym dla Banku, realizowane są w terminach ustalonych jak dla dyspozycji złożonych w następnym dniu roboczym.

 

  1. Za przekroczenie przez Bank terminu wykonania dyspozycji, z przyczyn innych niż wymienione w „Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych”, Posiadaczowi rachunku przysługuje prawo żądania odsetek naliczonych w złotych, za każdy dzień zwłoki, według odsetek ustawowych w stosunku do kwoty obciążenia rachunku bankowego. W przypadku, gdy powyższe nie pokryje szkody, Posiadaczowi rachunku przysługuje odszkodowanie uzupełniające na zasadach ogólnych.

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Odwiedź placówkę
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane
    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.
    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Kom. 519 517 682
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    08.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Kom. 519 690 301
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    Piątek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.40
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.40
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    07:45 - 15:20
    Czwartek
    09:00 – 16:40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09:00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 00
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10:00-18:00
    Wtorek - Piątek
    8.00-17.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    09:00-16:40
    Czwartek- Piątek
    08:00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    9.00-16.40
    Czwartek - Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    10.00-17.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    8.00-15.45
    Środa - Piątek
    9.00-16.45

    Dokumenty do pobrania

    Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi dokumentami
    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry