BS Pay

Nowoczesna aplikacja, stworzona do szybkich
i bezpiecznych płatności mobilnych.
Za jej pomocą możesz wygodnie płacić zbliżeniowo telefonem
za zakupy w sklepie, tak jak zwykłą kartą zbliżeniową.

Wyłączenie usługi BLIK w aplikacji BSPay

Przypominamy,

że od 1 czerwca 2022 roku usługa płatności BLIK jest dostępna jedynie za pośrednictwem aplikacji mobilnej BSGo.

Zachęcamy do aktywacji usługi w aplikacji mobilnej BSGo.

Sprawdź strzałka

Co to jest BS Pay?

Prosta i intuicyjna aplikacja wykorzystująca technologię NFC.

Umożliwia dokonywanie płatności telefonem jak kartą. 

Aplikacji zawiera w sobie również płatności Google Pay dla wszystkich rodzajów kart będących w aktualnej ofercie Banku.

Dlaczego warto?

Jak zainstalować i uruchomić aplikację BS Pay?

Jak dokonać płatności telefonem?

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Odwiedź placówkę
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane

    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.

    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Szukaj na mapie
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Głuchowie

    26.04.2024 r. placówka czynna 8.00 - 13.30

    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    08.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Kom. 519 690 301
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    Piątek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.40
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.40
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    07:45 - 15:20
    Czwartek
    09:00 – 16:40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09:00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 00
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10:00-18:00
    Wtorek - Piątek
    8.00-17.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    09:00-16:40
    Czwartek- Piątek
    08:00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    9.00-16.40
    Czwartek - Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa, Czwartek
    10.00-17.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    9.15-17.00

    Pytania i odpowiedzi

    Czy aplikacja BS Pay jest płatna?

    Szczegóły odnajdziesz w Taryfie prowizji i opłat Banku.

    Jaka jest minimalna wersja systemu Android, aby móc korzystać z aplikacji mobilnej BS Pay?

    Aby móc korzystać z aplikacji BS Pay, niezbędne jest zainstalowanie systemu operacyjnego Android w wersji 4.4+.

    Rejestrowałem się już w aplikacji BS Pay. Dlaczego po wejściu do aplikacji wyświetla mi się ekran rejestracji?

    Prawdopodobnie urządzenie zostało rozparowane z kontem w kartosfera.pl .

    Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji BS Pay?

    Prawdopodobnie przekroczyłeś liczbę błędnych prób logowania. W przypadku konieczności pilnego skorzystania z aplikacji BS Pay możesz odblokować dostęp poprzez Portal kartowy lub za pośrednictwem Contact Center.

     

    W przeciwnym wypadku blokada zostanie zdjęta automatycznie o północy. Kolejnym powodem może być rozparowanie urządzenia mobilnego z kontem w kartosfera.pl. Odłączenie urządzenia od konta może zostać przeprowadzone przez użytkownika bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej lub Portalu kartowego. Alternatywnie usunięcie powiązania może wykonać Operator Contact Center w trakcie rozmowy telefonicznej z Klientem.

     

    Należy pamiętać, że warunkiem korzystania z aplikacji jest zaakceptowanie aktualnego regulaminu aplikacji.

    Dlaczego mam zablokowany dostęp do aplikacji?

    Dostęp mógł zostać zablokowany na skutek trzech błędnych prób logowania lub blokada dostępu do aplikacji na urządzeniu została wykonana przez Operatora w Banku.

    Jak mogę odblokować swój dostęp do aplikacji?

    Dostęp do aplikacji BS Pay odblokujesz poprzez Portal kartowy kartosfera.pl lub kontaktując się z Bankiem.

    Jakich uprawnień w urządzeniu wymaga aplikacja BS Pay?

    Do uruchomienia i prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest nadanie jej stosownych dostępów:

     

    • SMS – odczytywanie wiadomości tekstowych (SMS-ów i MMS-ów); odbieranie wiadomości tekstowych (SMS-ów);
    • telefon – bezpośrednie wybieranie numerów telefonu, odczytywanie stanu i informacji o telefonie;
    • zdjęcia, multimedia i pliki – odczytywanie zawartości pamięci USB, modyfikowanie i usuwanie zawartości pamięci USB;
    • pamięć – odczytywanie zawartości pamięci USB, modyfikowanie i usuwanie zawartości pamięci USB;
    • identyfikator urządzenia i informacje o połączeniach – odczytywanie stanu i informacji o telefonie;
    • lokalizacja – aktywowanie i używanie systemu GPS lub innych funkcji znajdowania lokalizacji dostępnych w urządzeniu;
    • inne – pełny dostęp do sieci.

    Nie pamiętam hasła dostępu do aplikacji mobilnej. Jak mogę go odzyskać?

    Jeśli nie pamiętasz hasła dostępu możesz je zresetować na dwa sposoby. Uruchom aplikacje BS Pay i na ekranie logowania wybierz akcję NIE PAMIĘTAM.

     

    Wybierz metodę resetowania hasła i postępuj zgodnie z informacjami prezentowanymi na ekranie.

     

    W przypadku wyboru metody resetowania hasła dostępu poprzez Contact Center, po zakończeniu rozmowy kod resetujący zostanie wysłany do Ciebie wiadomością SMS i automatycznie uzupełniony w odpowiednim polu.

    Chcę usunąć powiązanie swojego urządzenia z kontem. Jak to zrobić?

    Odłączenie urządzenia od konta w kartosfera.pl możliwe jest po zalogowaniu do aplikacji BS Pay. W tym celu wejdź w ustawienia aplikacji i wybierz opcję Odłączanie urządzenia.

     

    Powiązanie urządzenia z kontem na Portalu kartowym możesz wykonać również w trakcie rozmowy telefonicznej z Operatorem Contact Center.

    Dokumenty do pobrania

    Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi dokumentami
    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry