Aplikacja mobilna
BSGo Kids

Wybierz POL-Konto Kids z aplikacją pełną korzyści.

Sprawdź, co zyskasz z BSGo Junior

Wybierz POL-konto Kids dla dziecka do 12 lat

z aplikacją mobilną BSGo Kids.

W apce znajdziesz BLIKa, skarbonki oraz prośbę o kieszonkowe.
 
Pamiętaj!
 Nie instaluj aplikacji do konta dla dziecka z nieznanych źródeł! Pobierz ją tylko ze sklepów Google Play, AppStore i AppGallery.
Instaluj aktualizacje aplikacji, by zyskać niezbędną ochronę konta dla dziecka.
Ustaw limity na przelewy zwykłe, BLIK i transakcje kartowe.

 

Pobierz aplikację

Poznaj aplikację BSGo Kids

do obsługi konta dla dziecka do 12 lat.



BSGo Kids to korzyści dla dziecka...

pig
pig

... i dla rodzica:

Wystarczą 3 kroki, aby korzystać z
aplikacji BSGo Junior:

Kto dysponuje środkami pieniężnymi?

Zasady dysponowania pieniędzmi na kontach małoletnich

Posiadacz rachunku będący osobą małoletnią do czasu ukończenia 13 roku życia lub osobą całkowicie ubezwłasnowolnioną nie może samodzielnie dysponować środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunku bankowym, ani też dokonywać żadnych czynności prawnych lub czynności faktycznie związanych z posiadanym rachunkiem. Czynności powyższe w imieniu osoby małoletniej lub całkowicie ubezwłasnowolnionej w ramach zwykłego zarządu wykonuje przedstawiciel ustawowy, który zawarł z Bankiem Umowę o prowadzenie rachunku w imieniu Posiadacza rachunku.

 

 Więcej informacji w regulaminie

Chroń życie i zdrowie Twojego dziecka

Ubezpieczenie Szkolne Edu Plus

Ciesz się ochroną EDU Plus – ubezpieczeniem Następstw Nieszczęśliwych Wypadków dla dzieci, nastolatków oraz studentów!

 

Kup bezpiecznie online

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Odwiedź placówkę
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane
    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.
    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Kom. 519 517 682
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    08.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Kom. 519 690 301
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    Piątek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.40
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.40
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    07:45 - 15:20
    Czwartek
    09:00 – 16:40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09:00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 00
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10:00-18:00
    Wtorek - Piątek
    8.00-17.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    09:00-16:40
    Czwartek- Piątek
    08:00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    9.00-16.40
    Czwartek - Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    10.00-17.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    8.00-15.45
    Środa - Piątek
    9.00-16.45

    Pytania i odpowiedzi

    Jestem rodzicem. Jakie operacje wykonam w aplikacji mobilnej BSGo?

    • masz dostęp do informacji o aktywnościach w koncie dla dziecka
    • możesz w imieniu dziecka dysponować środkami z Portfela
    • na wysłaną prośbę o przelew łatwo i szybko zareagujesz – jeśli korzystasz z powiadomień w aplikacji mobilnej, to tuż po wysłaniu prośby przez dziecko prośby dostaniesz powiadomienie push
    • ustawiasz stałe kieszonkowe dla dziecka
    • w razie potrzeby zmieniasz limity

    Po co jest numer rachunku bankowego?

    Po tym numerze bank jednoznacznie identyfikuje Twój rachunek. Ten numer oraz Twoje dane są potrzebne, jeśli ktoś ma zrobić przelew na Twoje konto. Jeśli komuś podajesz numer rachunku, zawsze dokładnie sprawdź, czy wszystkie cyfry są prawidłowe.

    Jak wysłać do rodzica prośbę o pieniądze?

    Wybierz z ekranu głównego „Poproś rodzica o przelew”. Następnie uzupełnij kwotę i w polu „Tytuł” wpisz, na co potrzebujesz środków. Rodzic natychmiast otrzyma informację w swojej aplikacji mobilnej lub internetowej.

    Jak sprawdzić, czy rodzic wysłał przelew?

    Wysłane przez rodzica pieniądze od razu są widoczne w „Twoje aktywności” a suma w Portfelu automatycznie się zwiększy. Nowe pieniądze można wykorzystać do zapłacenia kartą lub wrzucenia do skarbonki. 😊

    Jak utworzyć skarbonkę?

    Wybierz przycisk „Utwórz skarbonkę” na widżecie „Skarbonki”. W kolejnym kroku nadaj nazwę, wybierz obrazek, wskaż kwotę i czas oszczędzania. Teraz możesz dowolnie wrzucać do niej oszczędności. Pamiętaj! Rodzic w swojej bankowości widzi, na co oszczędzasz. Możesz go poprosić, aby czasem dorzucił coś od siebie.

    Do czego służy rachunek bankowy?

    Rachunek bankowy służy do otrzymywania pieniędzy oraz do dokonywania płatności. Na rachunek możesz otrzymać kieszonkowe od rodziców. Posiadanie rachunku bankowego jest bardzo przydatne również podczas np. wyjazdów czy wakacji – dzięki temu nie musisz nosić większej gotówki. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą aplikację.

    Kiedy mogę "Rozbić świnkę"?

    Wypłacenie części oszczędności jest możliwe w dowolnym momencie. W tym celu wybierz skarbonkę, rozwiń „Zobacz szczegóły”. Następnie wybierz „Zarządzaj skarbonką” i „Wypłać ze skarbonki”.

    Jak zacząć oszczędzać?

    Dostajesz już pieniądze na własne wydatki? Jeśli tak, warto nauczyć się oszczędzać. Zapewne masz już cel. A jeśli nie, to pewnie pojawi się coś, co zechcesz kupić. Skarbonki w Twojej aplikacji pomogą Ci w realizacji tego marzenia. Pamiętaj, rodzic w swojej bankowości też może dołożyć się do Twojego celu. Z pewnością za systematyczne oszczędzanie, czy realizowane obietnice uda się coś wynegocjować.

    Aplikacja mobilna i serwis internetowy mają wiele rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo:

    Aplikacja mobilna i serwis internetowy mają wiele rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo:
    • Możesz zablokować aplikację mobilną w przypadku zgubienia czy kradzieży telefonu.
    • Możesz zablokować kartę płatniczą. Zablokowaną kartę, którą jednak odnalazłeś na dnie plecaka możesz odblokować i korzystać z niej dalej. Jeśli jednak jest obawa, że dostała się w czyjeś ręce, to należy ją zastrzec w banku lub przez rodzica. Aby uzyskać nową kartę wystarczy udać się z rodzicem do banku.
    • Logowanie do aplikacji możesz zabezpieczyć PINem lub biometrią, czyli odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy. To zależy od możliwości Twojego smartfona.

    Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej opracowanymi przez Związek Banków Polskich:

    Jak zablokować aplikację mobilną?

    Poprzez serwis internetowy oraz w samej aplikacji mobilnej do konta dla dziecka. Opcja dostępna jest w Ustawieniach. Ewentualnie skontaktuj się z bankiem.

    Jak odblokować aplikację mobilną?

    W celu przywrócenia dostępu, konieczne jest ponowne sparowanie aplikacji. Zaloguj się do swojej bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze.

    Co zrobić, gdy zgubię telefon?

    Dostęp do aplikacji mobilnej jest zabezpieczony, ale warto ją dezaktywować. Skontaktuj się z bankiem lub zrób to samodzielnie w swojej bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze. W razie potrzeby poproś rodzica o pomoc.

    Co stanie się z moją aplikacją po skończeniu 13 lat?

    Po skończeniu 13 lat nadal korzystasz z aplikacji i konta dla dziecka. Aplikacja automatycznie uzyska wygląd przygotowany dla nastolatków (BSGo Junior), a bank udostępni Ci więcej opcji i usługi odpowiednich dla nastolatków. Rodzic w swojej aplikacji nadal będzie mieć dostęp do Panelu rodzica i np. będzie mieć możliwości wysłać do Ciebie przelew w aplikacji BSGo Junior.

    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry