Aplikacja mobilna BSGo

Twój Bank zawsze pod ręką, gdziekolwiek jesteś. Pełen dostęp do konta z poziomu telefonu.
Sprawdzaj stan swoich środków, autoryzuj i zlecaj przelewy.

Co zyskujesz z aplikacją BSGo?

Pobierz aplikację BSGo

 

Pobierz aplikację mobilną BSGo

Twój Bank zawsze pod ręką!

 

Sprawdź szybki przelew na telefon BLIK w aplikacji BSGo.

Pobierz aplikację

 

 

Dlaczego warto mieć aplikację BSGo?

Wystarczą 3 kroki, aby korzystać

Zobacz, jakie to proste!

Zapoznaj się z krótkimi filmami instruktażowymi
Aktywowanie aplikacji BSGo
Autoryzacja przelewu
Realizacja zlecenia
Administracja uprawnieniami
Aktywowanie aplikacji BSGo

Sprawdź, jak aktywować aplikację mobilną BSGo.

 

Uwaga! Ustanowienie mobilnego podpisu wymaga wcześniejszego
kontaktu z Bankiem.

Autoryzacja przelewu

Sprawdź, jak w prosty sposób możesz autoryzować przelewy wykorzystując aplikację mobilną BSGo.

Sprawdź, jak w prosty sposób możesz autoryzować przelewy wykorzystując aplikację mobilną BSGo.

Realizacja zlecenia

Sprawdź, jak kompleksowo obsługiwać przelewy w aplikacji mobilnej.

 


Uwaga! Ustanowienie mobilnego podpisu wymaga wcześniejszego

kontaktu z Bankiem.

Administracja uprawnieniami

Administracja uprawnieniami użytkowników

Poznaj jak zarządzać uprawnieniami użytkowników w systemie bankowości internetowej dla klientów biznesowych

Zmiana limitów dla aplikacji BSGo

Zmiana limitów dla operacji w BSGo jest niemożliwa z poziomu aplikacji.

Aktualizacja limitów w bankowości internetowej wymagana jest na trzech powiązanych ze sobą poziomach.

Przypominamy, że podczas definiowania limitów należy uwzględnić ich wielkość w taki sposób, aby nie blokowały się wzajemnie.

Zmiany limitów dla klientów indywidulanych są możliwe z poziomu bankowości internetowej.

Więcej informacji w Instrukcji zmiany limitów dla aplikacji BSGo.

Sprawdź, czy nie potrzebujesz

Masz pytania?

Zadzwoń
Napisz
Odwiedź placówkę
Zadzwoń
telefon 801 507 307
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Napisz

    *wymagane
    *wymagane
    Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Bank skontaktować się można listownie pod adresem siedziby lub pod adresem e-mail: iod@bsskierniewice.pl. Przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych osobowych, przenoszenia Państwa danych. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania nie będą Państwo mogli jednak uzyskać odpowiedzi na zadane pytanie. Podstawa przetwarzania Państwa danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem Banku jest udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i potencjalnych klientów. Państwa dane zostaną przekazane dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, prowadzenia marketingu, a także wysyłki newsletterów oraz smsów. Państwa dane przetwarzane będą jedynie przez czas konieczny do udzielenia odpowiedzi na przedstawione pytanie. Odwołanie przez Państwa zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody. W przypadku wykonywania przez Bank marketingu bezpośredniego występuje możliwość złożenia sprzeciwu, którego nie muszą Państwo uzasadniać. W przypadku przetwarzania danych na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów taki sprzeciw wymaga uzasadnienia.
    pokaż więcej
    Odwiedź placówkę
    Lista placówek
    Oddział Banku w Bolimowie
    ul. Farna 4, 99-417 Bolimów
    Tel. 46 838 03 08
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Czwartek
    10.00-17.45
    Wtorek, Środa, Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Głuchowie
    al. Klonowa 6, 96-130 Głuchów
    Tel. 46 815 06 46
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00-15.30
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Obrońców Getta 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Tel. 22 755 14 10
    Kom. 519 517 682
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    Punkt Obsługi Klienta w Jaktorowie
    ul. Warszawska 4, 96-313 Jaktorów
    Tel. 46 814 20 90
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    9.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Warszawie
    ul. Św. Bonifacego 92/1, 02-940 Warszawa
    Tel. 22 651 81 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09.00-16.45
    Wtorek - Piątek
    08.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Łowiczu
    ul. Nowy Rynek 30, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 837 91 43
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Łowiczu
    ul. 1 Maja 8, 99-400 Łowicz
    Tel. 46 838 20 84
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    9.00-16.40
    Środa - Piątek
    8.00-15.40
    Oddział Banku w Łodzi Śródmieście
    ul. Narutowicza 59, 90-130 Łódź
    Tel. 42 678 58 55
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 2 w Łodzi
    ul. Dolna 5, 91-463 Łódź
    Tel. 42 616 00 73
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Oddział Banku w Łyszkowicach
    ul. Głowackiego 32, 99-420 Łyszkowice
    Tel. 46 838 89 21
    Kom. 519 690 301
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Czwartek
    8.00-15.40
    Piątek
    9.00-16.40
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Bełchowie
    ul. Przemysłowa 1, 99-418 Bełchów
    Tel. 46 839 61 11
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Czwartek
    8.00 - 15.40
    Wtorek, Piątek
    9.00 - 16.40
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Brzezinach
    ul. Staszica 9, 95-060 Brzeziny
    Tel. 46 832 40 21
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Środa, Piątek
    9.00 - 16.30
    Wtorek, Czwartek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Oddział Banku w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn
    Tel. 46 831 41 40
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    07:45 - 15:20
    Czwartek
    09:00 – 16:40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Armii Krajowej 15/Szkolna 43, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Tel. 44 646 55 60
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10.00-17.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Płocku
    ul. Bielska 45, 09-400 Płock
    Tel. 24 262 34 29
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    09:00-16.45
    Wtorek - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
    ul. Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska
    Tel. 46 831 84 10
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek
    8.00-15.30
    Środa
    9.00-16.45
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta w Radziwiłłowie
    ul. Warszawska 15 A, 96-332 Radziwiłłów
    Tel. 46 831 80 70
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa, Piątek
    8.00-15.30
    Czwartek
    9.00-16.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    I Oddział Banku w Skierniewicach
    ul. Reymonta 25, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 48 00
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek
    10:00-18:00
    Wtorek - Piątek
    8.00-17.00
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta w Makowie
    ul. Brzosty 3A, 96-124 Maków
    Tel. 46 831 26 27
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Piątek
    8.00 - 15.30
    • Bankomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 3 w Skierniewicach
    ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 834 90 87
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    09:00-16:40
    Czwartek- Piątek
    08:00-15.40
    Punkt Obsługi Klienta Nr 4 w Skierniewicach
    ul. 500-lecia 1/3, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 835 01 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Środa
    9.00-16.40
    Czwartek - Piątek
    8.00-15.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Skierniewicach na osiedlu Widok
    ul. Narbuta-Łuczyńskiego 26, 96-100 Skierniewice
    Tel. 46 832 70 01
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek, Piątek
    8.00-15.40
    Środa, Czwartek
    10.00-17.40
    • Bankomat
    Oddział Banku w Żyrardowie
    ul. Łukasińskiego 13, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 855 47 07
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek, Wtorek
    9.00-16.45
    Środa - Piątek
    8.00-15.45
    • Bankomat
    • Wpłatomat
    Punkt Obsługi Klienta Nr 1 w Żyrardowie
    ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 12 B, 96-300 Żyrardów
    Tel. 46 854 87 75
    Godziny otwarcia
    Poniedziałek - Wtorek
    8.00-15.45
    Środa - Piątek
    9.00-16.45

    Pytania i odpowiedzi

    Jak wykonać przelew skanując kod QR w aplikacji BSGo?

    Użytkownik w aplikacji mobilnej BSGo może zeskanować kod QR, aby wygodnie wykonać przelew z funkcją automatycznego wypełnienia danych.

    W celu zeskanowania kodu QR, należy zalogować się do aplikacji mobilnej BSGo i wybrać ikonę  ’SKANUJ KOD  – funkcja dostępna jest na „ekranie głównym” oraz „wykonaj przelew”.

    Wykonaj poniższe kroki:

    Wybierz ikonę  SKANUJ KOD’→ ’Skanowanie kodu QR’→ ’Dalej’→ ’Zezwól aplikacji BSGo na robienie zdjęć i nagrywanie filmów’

    • Automatyczne wypełnienie danych nastąpi po prawidłowym zeskanowaniu kodu QR.
    • Zweryfikuj dane a następnie przekaż przelew do realizacji wykorzystując bieżącą metodę autoryzacji.


    Uwaga!
    Brak zezwolenia aplikacji BSGo na robienie zdjęć i nagranie filmów uniemożliwia korzystanie z funkcjonalności  ’SKANUJ KOD’.

    Czym różni się aplikacja BSGo od (dawnej)aplikacji mToken Asseco MAA?

    Aplikacja BSGo oferuje znacznie więcej możliwości bankowania. Poza autoryzacją operacji i otrzymywaniem powiadomień, użytkownicy mogą korzystać z niej jak z pełnoprawnej bankowości internetowej.

    Jakie korzyści daje aplikacja BSGo?

    • Bezpieczeństwo – Wraz z BSGo otrzymujesz pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
    • Poufność – Powiadomienia transakcyjne nie są dostępne dla innych aplikacji na Twoim urządzeniu.
    • Sprawność działania – Potwierdzasz transakcje jednym kliknięciem na ekranie swojego telefonu.
    • Jedna aplikacja – Cały proces potwierdzania operacji odbywa się w aplikacji.
    • Szybkość – Nie tracisz czasu na ręczne zapisywanie haseł SMS.
    • Intuicyjna obsługa – Otrzymujesz w aplikacji przejrzyste powiadomienia.

    Jakie są wymagania techniczne aplikacji?

    Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.

    Jestem nowym klientem. Jak pobrać i aktywować aplikację na swoim urządzeniu mobilnym?

    Pobieranie oraz aktywacja aplikacji BSGo jest szybka i intuicyjna.

     

    Więcej informacji w Instrukcji uruchomienia aplikacji BSGo dla klientów Banku.

    Chce zacząć korzystać z aplikacji mobilnej BSGo. Obecnie dokonuje autoryzacji operacji za pomocą kodów SMS. W jaki sposób mogę dokonać zmiany środka autoryzacji na aplikację BSGo?

    Korzystanie z aplikacji mobilnej BSGo wymaga uprzedniego kontaktu z Bankiem w celu zmiany środka autoryzacyjnego z kodów SMS na aplikację mobilną. Po zmianie środka autoryzacji przez Bank należy samodzielnie zainstalować i sparować aplikację na swoim urządzeniu mobilnym z bankowością internetową.

    Jak pobrać aplikację mobilną BSGo?

    • Na urządzeniu mobilnym należy otworzyć Sklep Play, App Store lub AppGallery i wyszukać aplikację BSGo.
    • Następnie należy zainstalować aplikację poprzez kliknięcie przycisku „Zainstaluj”.

     

    Jak sparować urządzenie w bankowości internetowej?

    • Przejdź na stronę www.bsskierniewice.pl.
    • Wybierz przycisk logowania do bankowości internetowej.
    • Zaloguj się do bankowości internetowej:
      1. Przejdź do zakładki „Ustawienia” (w lewym górnym rogu), a następnie kliknij zakładkę „Aplikacja mobilna”.
      2. Nadaj nazwę własną urządzenia autoryzującego, np. „Moj telefon” i naciśnij „Dalej”.
    • Uruchom pobraną aplikację BSGo oraz przepisz podany w bankowości internetowej kod aktywacyjny i naciśnij „Dalej”.
    • W celu identyfikacji przepisz otrzymany weryfikacyjny kod SMS i naciśnij „Dalej”.
    • Teraz możesz nadać własny 5-8 znakowy kod PIN, który będzie służył do logowania do aplikacji BSGo.
    • Aktywacja aplikacji BSGo zakończona pomyślnie.

     

    UWAGA!

    • Jeżeli aplikacja mobilna BSGo została odinstalowana z urządzenia, może być wymagany kontakt z bankiem.
    • Zmiana urządzenia autoryzującego wymaga od użytkownika usunięcia poprzednich urządzeń w bankowości internetowej.

    Jak usunąć poprzednio sparowane urządzenie?

    Przejdź w bankowości internetowej do zakładki:

    „Ustawienia” -> „Aplikacja Mobilna” -> „Usuń”.

     

    Po usunięciu urządzenia autoryzującego postępuj według powyższych kroków.

    Jak dokonać zmiany limitów dla aplikacji BSGo?

    Zmiana limitów dla operacji w BSGo jest niemożliwa z poziomu aplikacji. Aktualizacja limitów w bankowości internetowej wymagana jest na trzech powiązanych ze sobą poziomach.

     

    UWAGA!

    Przypominamy, że podczas definiowania limitów należy uwzględnić ich wielkość w taki sposób, aby nie blokowały się wzajemnie.

     

    Więcej informacji w Instrukcji zmiany limitów dla aplikacji BSGo.

    Jak aktywować BLIKA w aplikacji BSGo?

    Jeśli posiadasz zainstalowaną i sparowaną aplikację BSGo wystarczy:

    1. Zalogować się do aplikacji BSGo;
    2. Wybierz ikonę BLIK (prawy dolny róg w aplikacji BSGo);
    3. Kliknij przycisk Włącz BLIKA;
    4. Zaznacz opcję zapoznałem się i akceptuję regulamin;
    5. Przesuń suwak przy opcji Włącz BLIKA, zmiana ustawień zostanie potwierdzona komunikatem ze strony aplikacji BSGo;
    6. Wpisz kod SMS, aby potwierdzić włączenie BLIKA;
    7. I gotowe, od tego momentu możesz korzystać z usługi BLIK.

     

    lub

     

    1. Z ekranu startowego wybierz przycisk Wygeneruj kod BLIK;
    2. Kliknij przycisk Włącz BLIKA;
    3. Wprowadź PIN nadany w aplikacji;
    4. Po zalogowaniu do aplikacji BSGo wyświetli się ekran Ustawienia BLIK;
    5. Zaznacz opcję zapoznałem się i akceptuję regulamin;
    6. Przesuń suwak przy opcji Włącz BLIKA, zmiana ustawień zostanie potwierdzona komunikatem ze strony aplikacji BSGo;
    7. Wpisz kod SMS, aby potwierdzić włączenie BLIKA;
    8. I gotowe, od tego momentu możesz korzystać z usługi BLIK.

     

    Dodatkowo aktywacja usługi BLIK możliwa jest po zalogowaniu się do aplikacji BSGo w sekcji 'Więcej’ → 'Ustawienia’ → 'Ustawienia BLIK.

    1. Wyświetlany ekran Ustawienia BLIK pozwala na włączenie BLIKA.
    2. Zaznacz opcję zapoznałem się i akceptuję regulamin;
    3. Przesuń suwak przy opcji Włącz BLIKA, zmiana ustawień zostanie potwierdzona komunikatem ze strony aplikacji BSGo;
    4. Wpisz kod SMS, aby potwierdzić włączenie BLIKA;
    5. I gotowe, od tego momentu możesz korzystać z usługi BLIK.

     

    Dokumenty do pobrania

    Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi dokumentami
    Formularz kontaktowy
    ok Wiadomość została poprawnie wysłana!
    Strona główna strzałka zamknij
    do góry