Co zyskujesz z aplikacją BSGo?
Dlaczego warto mieć aplikację BSGo?
Jak zacząć korzystać z aplikacji BSGo?
Zobacz, jakie to proste!
Sprawdź, jak aktywować aplikację mobilną BSGo.
Uwaga! Ustanowienie mobilnego podpisu wymaga wcześniejszego
kontaktu z Bankiem.
Sprawdź, jak w prosty sposób możesz autoryzować przelewy wykorzystując aplikację mobilną BSGo.
Sprawdź, jak w prosty sposób możesz autoryzować przelewy wykorzystując aplikację mobilną BSGo.
Sprawdź, jak kompleksowo obsługiwać przelewy w aplikacji mobilnej.
Uwaga! Ustanowienie mobilnego podpisu wymaga wcześniejszego
kontaktu z Bankiem.
Administracja uprawnieniami użytkowników
Poznaj jak zarządzać uprawnieniami użytkowników w systemie bankowości internetowej dla klientów biznesowych
Zmiana limitów dla aplikacji BSGo
Aktualizacja limitów w bankowości internetowej wymagana jest na trzech powiązanych ze sobą poziomach.
Przypominamy, że podczas definiowania limitów należy uwzględnić ich wielkość w taki sposób, aby nie blokowały się wzajemnie.
Zmiany limitów dla klientów instytucjonalnych wiążą się z wizytą w placówce Banku.
Więcej informacji w Instrukcji zmiany limitów dla aplikacji BSGo.

Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
Obsługa kredytowa - II piętro remontowanej placówki
Obsługa transakcyjna w budynku Centrali Banku
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Pytania i odpowiedzi
Czym różni się aplikacja BSGo od (dawnej)aplikacji mToken Asseco MAA?
Aplikacja BSGo oferuje znacznie więcej możliwości bankowania. Poza autoryzacją operacji i otrzymywaniem powiadomień, użytkownicy mogą korzystać z niej jak z pełnoprawnej bankowości internetowej.
Jakie korzyści daje aplikacja BSGo?
- Bezpieczeństwo – Wraz z BSGo otrzymujesz pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
- Poufność – Powiadomienia transakcyjne nie są dostępne dla innych aplikacji na Twoim urządzeniu.
- Sprawność działania – Potwierdzasz transakcje jednym kliknięciem na ekranie swojego telefonu.
- Jedna aplikacja – Cały proces potwierdzania operacji odbywa się w aplikacji.
- Szybkość – Nie tracisz czasu na ręczne zapisywanie haseł SMS.
- Intuicyjna obsługa – Otrzymujesz w aplikacji przejrzyste powiadomienia.
Jakie są wymagania techniczne aplikacji?
Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.
Jestem nowym klientem. Jak pobrać i aktywować aplikację na swoim urządzeniu mobilnym?
Pobieranie oraz aktywacja aplikacji BSGo jest szybka i intuicyjna.
Więcej informacji w Instrukcji uruchomienia aplikacji BSGo dla klientów Banku.
Chce zacząć korzystać z aplikacji mobilnej BSGo. Obecnie dokonuje autoryzacji operacji za pomocą kodów SMS. W jaki sposób mogę dokonać zmiany środka autoryzacji na aplikację BSGo?
Korzystanie z aplikacji mobilnej BSGo wymaga uprzedniego kontaktu z Bankiem w celu zmiany środka autoryzacyjnego z kodów SMS na aplikację mobilną. Po zmianie środka autoryzacji przez Bank należy samodzielnie zainstalować i sparować aplikację na swoim urządzeniu mobilnym z bankowością internetową.
Jak pobrać aplikację mobilną BSGo?
Jak sparować urządzenie w bankowości internetowej?
- Przejdź na stronę www.bsskierniewice.pl.
- Wybierz przycisk logowania do bankowości internetowej.
- Zaloguj się do bankowości internetowej:
1. Przejdź do zakładki „Ustawienia” (w lewym górnym rogu), a następnie kliknij zakładkę „Aplikacja mobilna”.
2. Nadaj nazwę własną urządzenia autoryzującego, np. „Moj telefon” i naciśnij „Dalej”. - Uruchom pobraną aplikację BSGo oraz przepisz podany w bankowości internetowej kod aktywacyjny i naciśnij „Dalej”.
- W celu identyfikacji przepisz otrzymany weryfikacyjny kod SMS i naciśnij „Dalej”.
- Teraz możesz nadać własny 5-8 znakowy kod PIN, który będzie służył do logowania do aplikacji BSGo.
- Aktywacja aplikacji BSGo zakończona pomyślnie.
UWAGA!
- Jeżeli aplikacja mobilna BSGo została odinstalowana z urządzenia, może być wymagany kontakt z bankiem.
- Zmiana urządzenia autoryzującego wymaga od użytkownika usunięcia poprzednich urządzeń w bankowości internetowej.
Jak dokonać zmiany limitów dla aplikacji BSGo?
Zmiana limitów dla operacji w BSGo jest niemożliwa z poziomu aplikacji. Aktualizacja limitów w bankowości internetowej wymagana jest na trzech powiązanych ze sobą poziomach.
UWAGA!
Przypominamy, że podczas definiowania limitów należy uwzględnić ich wielkość w taki sposób, aby nie blokowały się wzajemnie.
Więcej informacji w Instrukcji zmiany limitów dla aplikacji BSGo.