Twoje korzyści
Jak otrzymać kredyt?
Koszt kredytu
Czas trwania
Stopa zmienna zarządzana przez Bank / oprocentowanie zmienne 1
Stopa zmienna oparta o stawkę WIBOR / oprocentowanie zmienne 1
do 6 miesięcy
7,20% + marża Banku do 3,50 p.p.
śr. WIBOR 3M + marża Banku
powyżej 6 miesięcy do 1 roku
7,20% + marża Banku do 3,50 p.p.
śr. WIBOR 3M + marża Banku
powyżej 1 roku do 2 lat
7,20% + marża Banku do 3,50 p.p.
śr. WIBOR 3M + marża Banku
powyżej 2 lat do 3 lat
7,20% + marża Banku do 3,50 p.p.
śr. WIBOR 3M + marża Banku
powyżej 3 lat
7,20% + marża Banku do 3,50 p.p.
śr. WIBOR 3M + marża Banku
1 kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej
Czas trwania
Prowizja za udzielenie kredytu/ podwyższenie wysokości kredytu 2
0
z terminem spłaty do 25 miesięcy
1,00%-2,00%
0
z terminem spłaty powyżej 25 miesięcy
1,00%-3,00%
0
2 jednorazowo
Nowość
Aplikacja mobilna BSGo
Twój Bank zawsze pod ręką, gdziekolwiek jesteś.
Pytania i odpowiedzi
Na co mogę przeznaczyć kredyt?
Kredyt obrotowy w rachunku kredytowym ma charakter kredytu nieodnawialnego i przeznaczony jest na finansowanie bieżących potrzeb związanych z działalnością Kredytobiorcy.
Jakie dokumenty należy przygotować?
Niezbędnie dokumenty to m.in.:
- wypełniony wniosek o udzielenie kredytu w formie kwestionariusza – (podpisy pod wnioskiem należy złożyć w banku);
- wypełniony załącznik do wniosku kredytowego „Informacja o kredytobiorcy” w formie kwestionariusza – (podpisy pod kwestionariuszem należy złożyć w banku).
Dokumenty legalizacyjne i kompetencyjne przedsiębiorcy to m.in.:
- aktualny wyciąg z odpowiedniego rejestru KRS lub wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej;
- zaświadczenie o nadaniu numeru REGON;
- decyzja o nadaniu numeru NIP;
- odpis aktu założycielskiego (np. umowa spółki) wnioskodawcy wraz ze wszystkimi zmianami;
- uchwały stosownych organów o zaciąganiu zobowiązań i ustanowieniu ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomościach (jeśli są wymagane);
- dokumenty określające zakres pełnomocnictw i uprawnień osób reprezentujących wnioskodawcę (jeśli są wymagane).
Zaświadczenia potwierdzające brak zaległości wobec instytucji uprzywilejowanych:
- aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych;
- aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne.
Dokumenty finansowe to m.in.:
- sprawozdania finansowe za ostatnie dwa lata przed dniem złożenia wniosku oraz za okres bieżący (rachunek wyników oraz bilans – w przypadku „pełnej księgowości”);
- roczne zeznania podatkowe za ostatnie dwa lata oraz bieżące deklaracje podatkowe (CIT lub PIT – w zależności od statusu prawnego Wnioskodawcy);
- dokumenty związane z proponowanym prawnym zabezpieczeniem spłaty kredytu;
- dokumenty identyfikujące współpracę z innymi bankami – opinie bankowe ze wszystkich banków współpracujących z wnioskodawcę.
Uwaga! Wykaz dokumentów niezbędnych do dołączenia przez Wnioskodawcę ustalany jest indywidualnie.
Masz pytania?
Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Wpłatomat
Zmiana godzin pracy placówki od 27.11 do 15.12.2023.
Więcej szczegółów
- Bankomat
- Wpłatomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
Najbliższy bankomat - Oddział Banku w Puszczy Mariańskiej
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat
- Bankomat