Aktualności
Aktualizuj swoje dane online!
Twój dokument tożsamości utracił już ważność? Twoje dane są nieaktualne?
Informujemy, że została włączona nowa funkcjonalność w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej BSGo, która umożliwia dokonanie zmiany następujących danych osobowych:
– Numer dowodu osobistego
– Data wydania dokumentu
– Data ważności dowodu
– Wystawca dokumentu
– Adres e-mail
– Numer telefonu do kontaktu
Dodatkowo nowa funkcjonalność w sytuacji zbliżającego się okresu ważności dokumentu będzie po zalogowaniu prezentowała następujący komunikat:
„Wygasła ważność Twojego dokumentu tożsamości. Twój dokument tożsamości utracił ważność. Pamiętaj, by po zmianie dokumentu, zaktualizować dane osobowe w ustawieniach bankowości internetowej. W przeciwnym razie dostęp do naszych usług może być ograniczony.”
W bankowości internetowej jak i aplikacji mobilnej BSGo od czasu do czasu, ze względów bezpieczeństwa będziemy Cię prosić o potwierdzenie, czy Twoje dane osobowe nie uległy zmianie.
Oczywiście, możesz dokonać zmiany w każdej chwili wchodząc w bankowość internetową w sekcję „Ustawienia”, a następnie wybierając kafelek „Dane osobowe”, kolejno przechodząc do „Zmiana danych” – modyfikacja danych wymaga autoryzacji operacji SMS-em lub aplikacją mobilną BSGo.
Pamiętaj, by po zmianie dokumentu, zaktualizować dane osobowe. W przeciwnym razie dostęp do naszych usług może być ograniczony.
Nie trać dostępu do wszystkich funkcjonalności! Aktualizuj dokument tożsamości zawsze, kiedy traci ważność.